mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label junior. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label junior. Papar semua catatan

Selasa, 25 Januari 2011

Kebudak kerol part IV

Klik untuk gambar yang lebih besar
Posing jangan tak posing
Hari Ahad lepas, bawak semua kebudak nih jengjalan. Lama naw tak jalan. Sejak masuk 2011 mana ada kuar jengjalan lagi. Dah naik monyok dah sorang sorang. Jadi, sedang elok hari ahad tu pun takde pape.. terus la kuar merayap.

Biasa la.. Dah reramai cenggini masa bersiap dah makin drag. Dulu iqa sorang, nak kuar ja amik masa setengah jam sebelum bebetul dapat kuar. Masuk adik inaz dah jadi sejam. Tambah ziqri tak mahu jadi sejam setengah.. Dah siap tunggu mama dia la pulak. So apa lagi.. posing posing la dulu kan.

Dah posing, layan tv, dah layan tv siap layan tido lagi, encik ziqri la. Dah penat sangat berposing sama main. Kikiki>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
si inaz siap amik kucing mainan kakak dia lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
elok la tu, kakak dukung ziqri, adik dukung kucing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nak rotan???

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tutup muka pakai ziqri la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sempat nengok muka kakak dia tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lohhh.. apasal ditutup muka lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
buat mulut la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kan comel cenggini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sampai terangkat kaki tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kan dah tido.. penat gamaknya nih

Enjoice...Sharing is power!!!

Isnin, 22 November 2010

Kebudak kerol kembali

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 21 November 2010
Masa : 12.30 tengahari
Tempat : Rumah den
Mood : Sepoi sepoi bahasa

Hari ni banyak majlis nak gi. Majlis sanding la. Ada 3 majlis. Sebelum kita jengjalan, kita posing la dulu kan. Pasal susah nak melawa cenggini. Sayangnya memasing asik nak membotol ja..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Semua suka main kat walker si ziqri nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok abah sana tu ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Membotol jugak akhirnya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amboihh.. kak ngah siap dah menempel kat walker

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bosing baik bersama si membotol

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa kutuk kutuk.. ni nampak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sukanya.. mana gigi kak long aaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kena tutup sikit mulut baru cun hahaha

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah start melalak dah anak bujang sorang ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kasi botol baru senyap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cayang bucuk kak ngah nih.. dah anak dara dah ziqri kan mama kan.. bujang la dik, anak dara tu pompuan

Enjoice...Sharing is power!!!