mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label playtime. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label playtime. Papar semua catatan

Ahad, 7 November 2010

Ziqri 'The Rock' lawan Pooh 'The Giant'

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 November 2010
Masa : 12.40 petang
Tempat : Gelanggang gusti rumah den
Mood : Gaduh lagi

Perlawanan merebut piala rumah den bermula lagi. Kali ni lawan ziqri tak lain tak bukan pooh 'the giant'. Saksikanlah pertandingan wrestling antara dua jaguh ini dalam merebut piala terulung di rumah eden nih..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hambik kau.. kau tindan aku, aku tarik idung ko

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak kena tindan balik nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Eden ketis usus ekau camni haaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tindan balik..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah monang.. apo kono sonang bona nih

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 27 Februari 2010

Hitler dan konco-konconya : Part deux

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarIni kisah Hitler. Kalau anda fikir ini cerita Adolf Hitler, baik anda jangan teruskan, kerana ini cerita pasal Hitler sang kucing. Hitler sang kucing ni ada tiga beradik. Ini kisah juga sambungan dari part unonya dulu. Hitler sang kucing ni ada tiga beradik. Yang nombor duanya bertompok-tompok. Aku nak letak nama popok, tapi mama cakap kasi glamer sikit. Kita letak macam nama tompok yang lebih glamer, jadilah namanya Tomok; kependekan dari tompok yang hilang m nya atau mim nya kata si Ramlee bujang lapok. Dua dah lepas, tinggal yang last. Yang last ni kurang ceria sikit. Kalau si Hitler ngan Tomok asik bergasak, dia enjoy jer menghisap susu mama telengnya. Inilah si Wiwi kata mama. Wiwi pun wiwi lah.. Aku tak kisah sangat pun. Maka bermulalah cerita si Hitler, Tomok dan Wiwi di teratak buruk ini kat gelang patah ni..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hitler tengah lepak-lepak nengok aku bakar sampah. Amboihh.. Lepak habis ni.. Aku leh masuk balik lam rumah, amik kamera, snap gambo dia...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni bukan nak berposing namanya weiii... ni namanya nak membunuh.. ayaaaarrrkkk...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi mengoyakkan kertas berikut diturunkan bersama oleh murahguru Hitler dan Tomok..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap flying-flying lak tu.. memang mafia tul la si Hitler nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Baru sedo aku dok snap pix dorang. Sempat wat bodo cam takdepapeyeiii dulu tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sambung main lagi.. Tensen si wiwi tu. Aku nak minum susu pun susah daaa..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makin menggila la pulak si Hitler ngan Tomok nih..


Slideshow penuh


Iqa, Inaz & Hotel mereka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarKalau bab berangan serah kat iqa. Si inaz akan ngikut ja apa yang kakak dia dah tentukan. Semalam iqa ajak inaz main hotel-hotel. Kalau kita kecik dulu main masak-masak la. Tapi aku dulu main masak-masak betul nyer. Siap terus ja makan nasik dengan ikan aku goreng ngan memember kat bawah pokok.

Berbalik ke citer si iqa ni. Pasal dah banyak kali dah kot dok tido hotel, dalam kepala dia dah tersemat apa yang dia alami kat hotel tu. Siap buat hotel tu. Masalahnya, hotel dia buat kat atas sofa. Habis dibentang toto wat cadar katil. Yang paling best siap bawak anak sorang dua tu. Pergi berenang kat pool la. Bawak tuala la. Keluar makan-makan la.. Iqa, iqa.. yang si inaz, buat ja apa yang kakak dia suruh..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing atas katil hotel la kengkonon nih. Suka betul bebudak ni..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sekarang kita tengok katil hotel dia.. tu diaaa.. mampuih mengamuk mama dia tengok ni..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kami nak pergi kolam renang la pulak.. Abah ikut amik gambo tau..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kengkonon posing tepi kolam la ni.. Adooohai.. Memang kuat imaginasi bebudak ni..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap bawak anak lak tu.. Sorang dua anak. Anak bear hahahaha...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sudah berenang dah ka dik.. Dah.. nak tido dah ni..


Enjoice...Sharing is power!!!