mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label do you speak english. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label do you speak english. Papar semua catatan

Isnin, 20 September 2010

Lepak lepak study english

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 19 September 2010
Masa : 11.15 pagi
Tempat : Depan rumah
Mood : Perrgghh.. kalau boleh dia nak baca abis semua 12 lessons tuh..

Hari ni memang lepak-lepak bersihkan, kemaskan rumah sesikit. Mama panggil suruh turunkan kotak lingua 20:20 ni.. Sebenarnya Pak Ngah yang punya. Langsung tak pernah bukak sejak beli. Masa bukak semua masih balut plastik. Suh ambik tak ambik ambik. Kasi kat iqa jer la, boleh gak dia wat baca-baca.. Apa yang bestnya.. dah setel 3 lesson dia baca kat depan tadi. Siap ajar adik inaz dia lagi. Huhuhu..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap suruh adik dia ikut apa dia baca

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sebut betul betul ye dik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa agaknya yang diborak tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik ni pelat sikit.. tu yang kuar ziqri budak mongkel tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK.. dah habis lesson 1

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 6 Mac 2010

Do you speak english???



Terjumpa lak benda ni masa dok sibuk browse video-video aku kat youtube tadi.. dok pikir gak camner leh terrelate ntah.. Tapi memang kelakar..





Enjoice...Sharing is power!!!