mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label syiling. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label syiling. Papar semua catatan

Rabu, 2 Mei 2012

Kan dah cakap...



Kan dah cakap.. Set aku lengkap semalam.. Cuma terMIA jap syiling 5 sen tu. Sekali... Masa mengada ngada sesi tayang menayang tadi, boleh terkeluar la pulak duit lima sen.. Kekekeke.. Jadi la sesi menayang kat tenet la pulak..



Lima posen



Doposen



Seposen



Lima duit kata orang kampung aku..

Posted via Blogger PC Edisen

Ahad, 28 Februari 2010

Apa nak buat dengan syiling 1 sen ni?

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarSementara dok menunggu mak yang sama pak yang sampai, mama ajak kami semua pecah tabung iqa ngan adik yang dah penuh tu. Nanti hari senin nanti boleh la abah bawak gi Maybank wak masuk lam akaun iqa sama adik. Habis berterabur duit iqa sama adik.. Waa... aku rasa ada lam RM200 nih. Tak lah.. Mama rasa cecah RM100 pun susah ni. Takpa.. kita pakat kira..Iqa ngan adik pun sibuk nolong.

Iqa ngan adik tolong asing duit seduit ni dulu.
Yang macam mana abah..
Yang kaler cekelat tu..
Wooohh.. senang jer bah..

Sekali asing dapat dekat segelaih.. Waa.. apa nak buat nih.. Mana laku dah duit seduit ni. Last-last aku buat sesi photoshoot.. Leh aku juai kat fotolia nanti. Untung-untung leh dapat pulangan balik kan.. Tu pun kalau lepaih standard dia la. Untung nasib la kan..

ps : dan pemenang teka duit jatuh kepada.... jeng jeng jeng.. aku la sapa lagi.. tak sesia ajaq money lam math year 3.. hehehehe..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Memula aku terabuqkan semua duit yang ada atas papan saidina.. snap-snap..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amik angle lain lak.. snap-snap..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amik close-up satu.. snap-snap..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amik dari angle 60 degree.. snap-snap..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa pegang duit dulu.. snap-snap..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Inaz lak pegang duit.. snap-snap..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Macam cun lak tangan inaz ni.. ambik angle lain sikit lak.. snap-snap..

Tak tau la berapa keping yang lepas..


Enjoice...Sharing is caring