mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label gunung. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label gunung. Papar semua catatan

Jumaat, 7 Jun 2013

Aktiviti sebelum pulang ke kota


Aktiviti sebelum pulang ke kota. Sementara nak nunggu masa nak gerak, abis satu kawasan aku snap picas. Dari sawah ke homestay sampai la ke gambo keter haiza yang nak dijual tu. Lepak lepak jap. amik moktan. layan ziqri, layan menerung, layan bajak, layan kebudak sauk ikan. Ahahaha... Read on...

Rabu, 7 Disember 2011

Wordless Wednesday



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Selasa, 6 Disember 2011

Seharian di rumah



Hari ni memang tak ke mana. Enjoy layan movie jer kat rumah. Mama kuar sama mak ngah, atuk dan nenek gi sempadan. Sesaja gi bebas cukai. Hasil dia pinggan mangkuk, cekelat sama dua balang beso jeruk, anggur sama bidara.

Sebelah petang gi kroh lagi, nak main kat playground. Sekali sampai gunung inas, hujan mencurah. Tawaf satu taman dalam keter jer la.

Balik rumah, hujan dah berenti. Langsung kebudak ninolong atuk nenek dia berkebun. Sekali ziqri turun, terus berlari masuk bendang. Habissshhh...

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Isnin, 5 Disember 2011

Merayap sekeliling Baling



Petang semalam sesaja merayap keluar sekeliling Baling. Ingatkan nak merayap sampai ke dusun di Bongor, tapi disebabkan Ziqri terlena kepenatan; terpaksa la hentikan ekspedisi... Takpa, ada hari lagi...

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Ahad, 4 Disember 2011

Jom mandi



Apo laie... Moh kita mandi... Sambil layan kabus tepi gunung baling

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway