mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label keter. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label keter. Papar semua catatan

Ahad, 23 Januari 2011

Dapat RM200,000 tuh

Klik untuk gambar yang lebih besar
Dapat lagi mender alah nih
Ada aje surat bender alah nih. Biasala dari reader digest. Ada aje surat yang dapat dapat duit nih. Taun lepas saringan pertama ja. Taun ni dah saringan terakhir. Mana ada aku buat apa apa pun. Pelik pelik.. Tak buat apa apa pun boleh dapat ka. Merepek ja. Mana ada senang senang nak kasi duit sekarang nih..Yang paling aku tensen, mana dia dapat aku nyer info. Hangin tul. Ntah apa apa ja. Last last buang ajer la>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kunci keter sama jam pun ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nampak.. aku dah masuk final saringan, aku tak buat apa apa pun untuk ke peringkat akhir nih tau. Hebat tak aku

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Baca bebetul ya kengkawan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok siap dapat peugot tuh.. eja pun aku tak lepas.. kikiki

Enjoice...Sharing is power!!!

Selasa, 16 November 2010

Jom menyental keter

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 14 November 2010
Masa : 11.15 pagi
Tempat : Depan rumah
Mood : Aiyaaa.. manyiak kotor leiii

Memang kotos gila nengok keter keter nih. Pas anis ja isi minyak tadi terus parking kat tempat strategik untuk mulakan operasi nyental keter kotor tahap cipan malam. Mementang baru beli sabun baru. Dulu aku tersilap beli car wash ja. Ni aku beli yang 2 in 1, wash and wax. Kasi belasah sama dedua nih..

Sekali che din sebelah negur. Hai ari ujan pun nak basuh keter ke. Kotor sangat aaa.. Dah naik geli dah ni ha.. Elok aku siap wax tayar ja hujan pun turun. Memang ngam ngam ho tul.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nampak sabun kat depan tuh.. sesaja amik gambo oberekpos cenggini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dari jauh memang la nampak putih ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok dedekat.. chaiittt.. kotor tul la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Abis wax tayar dedua aku masukkan balik ke garaj

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok la langit tu ha.. memang hujan lebat tuh

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 30 Oktober 2010

Posing bersama 'keter' baru Ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 24 Oktober 2010
Masa : 6.45 petang
Tempat : Rumah den
Mood : Suka hati

Tadi sempat gi jusco. Kebetulan ada sale untuk keter si ziqri nih. ziqri pun dah suka merayap satu rumah dah, beli ni kurang-kurang terjaga sikit sesi merayap dia tuh. Memang sukahati dia dok lam tempat nih. yang paling tak tahan. Kakak kakak dia pun turut berminat. Gasak la..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sukanya dia.. siap kaka pun sibuk nak nolak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amboih posing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap tersentil lidah lagi tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sapa nak kena langgar duduk la depan saya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Oittt.. jangan kacau keter saya la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kakak inaz pun dah datang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Camana saya nak lepaskan diri dari kakak kakak saya nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tekan hon sekali.. tin tin tin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tersenyum lebar tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak balik kedah mesti lama nih kalau bawak keter nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Takpe la.. saya bawak keliling rumah je lah

Enjoice...Sharing is power!!!