mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label wedding. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label wedding. Papar semua catatan

Ahad, 7 Jun 2015

Majlis Tambatan Janji Norhayati dan Azman


Majlis Tambatan Janji Norhayati dan Azman. Selesai sudah majlisnya. Tahniah pada kedua mempelai. Semoga kekal bahagia hingga ke syurga.

Sabtu, 25 Oktober 2014

Glulam for jemputan Fizal


Glulam for jemputan Fizal. Dari Bukit Tempurung terus gerak ke Glulam. Abis dekat sejam jugak lam dok lepak lepak kat Bukit Tempurung. Hehehehe. Sampai. Orang dah tak ramai sangat. Dah 3 lebih dah kot. Jumpa la si Kairul kat situ. Nampak pengantin tengah potong kek. Terus ke depan. Senap senap a little bit. Baru gerak makan. Tu pun. Amik ayam je. Ratah lebih kurang ja. Perut masih penuh. A little bit busy kat atas pelamin. Acara group photo. Nak naik. Kacau pulak. Jumpa abang fizal ja. To Fizal. Congrat! dan selamat pengantin baru.

Yok ke jemputan di Bukit Tempurung


Yok ke jemputan di Bukit Tempurung. Hari ni ada dua jemputan. So. Kita ke sini dulu. Lepak lepak sama sedara. Senap senap. Makan a bit. Malah terlebih pun ada. Siap cendol. Air lum kira beberapa gelas lah. Tunggu sampai pengantin tiba. Off to Glulam pulak for another jemputan.

Ahad, 8 September 2013

Once, on this very date


Once, on this very date. Suatu ketika dahulu, pada tarikh inilah; 8/9/01, tarikh kami disatukan. Dah berapa tahun eekkk... 2002, satu; 2003; duaaa... 2011, sepuuuluuuhh... sebelas... dah duo boleh tahun dah rupanya... alhamdulillah.. Happy duo boleh anniversary sayang.. japnya masa berlalu... ehehehe.. korang tau apo berlaku tigo hari lopeh tu.. 9/11... WTC kono bom... tu yang ingat sangat tu.. Maknonyo lagi satu... baru boleh tunjuk apokobondo boli kat samsung ituhari.. ehehehe

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Selasa, 13 November 2012

Nizan Ainie : All the compiled videos

Semua video yang dah dicompiled dimasukkan. Full video on the way... Sementara itu... Enjoice...


Video akad nikah sahaja ... taken by Galaxy Tab


Video lafaz taklik sahaja ... juga dari Galaxy Tab

Video compiled Majlis Pernikahan


Video compiled Majlis Persandingan

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 16 Oktober 2010

Jengjalan 101010 versi bideo part 1


Hari paling banyak kenduri kahwin.. Layann..

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 21 Jun 2009

Siap dah album

Akhirnya album pengantin ni siap jugak. Banyak tul masa aku diambil dalam proses menyiapkan album ni.
Dengan sakitnya..
Siap kena gi KL lagi tuh.
Sib baik sempat siap.
Esok leh la aku submit.



Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket


Album 1 : Nikah & Berinai

Photobucket Photobucket

Album 2 : Bersanding & Bertandang

Photobucket Photobucket

Album 3 : Posing

Photobucket Photobucket



Chiaoooo...
_________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Isnin, 8 Jun 2009

Bertandang - Norzarifah & Malsiz



Norzarifah & Malsiz
7 Jun 2009 | 2.00 petang | Masai







Chiaoooo...
_________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Ahad, 7 Jun 2009

Outdoor - Norzarifah & Malsiz


Photobucket
Norzarifah & Malsiz
6 Jun 2009 | 5.00 petang | Hutan Bandar MBJBT





Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Persandingan - Hasnah & Anuar


Photobucket
Hasnah & Anuar
6 Jun 2009 | 3.00 petang | Ulu Pulai





Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Persandingan - Norzarifah & Malsiz


Photobucket

Norzarifah & Malsiz
6 Jun 2009 | 2.00 petang | Skudai






Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Sabtu, 6 Jun 2009

Berinai - Norzarifah & Malsiz


Photobucket
Norzarifah & Malsiz
5 Jun 2009 | 9.00 malam | Skudai








Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com

Jumaat, 5 Jun 2009

Kenduri Atuk Mis - Prep

PhotobucketMalam ni memang kena pergi rumah Atuk Mis ni. Esok dah nak buat majlis nikah. So, lam kul 9, lepas ambik Nek Yang dan Nek Ngah; langsung pergi ke sana. Tengok pelamin kat depan pun masih kosong. Bior betui mak andam ni. Dah nak langsung dah majlis ni. Ape ke lewat sangat pasang ni.

Pas tu terus ke dapur. Angkat periuk, masak air. Iqa ngan adik dah tak ingat dunia lagi dah. Biasa la, orang ramai kan. Yang dah beso ni takkan nak main sekali kot. Apa yang boleh tolong, kita kasi settle dulu la.

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Pastu cam biasa masuk ke bilik pengantin. Tengok apa yang ada, macamana nak amik esok-esok nanti. Apa pun tengok sendiri la. Aku pun dah tak larat nak nulis dah ni. Esok pagi dah kena ke semejid, amik gambo nikah, pastu petangnya amik gambo nikah kat Tun Aminah lak; malam berinai la pulak. Mata ni tak nak lelap lak. Camner nak survive ni esok-esok ni.

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket

Yang bestnyer, balik rumah atuk dah balik.. ada manggis tuh..

Photobucket Photobucket


Slideshow




Chiaoooo...
__________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com