mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Raya Haji. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Raya Haji. Papar semua catatan

Rabu, 23 September 2015

Operasi Raya Haji 2015


Operasi Raya Haji 2015. Maka. Bermulalah operasi. Ayam kicap. Selamat Aidiladha 2015. Syafinaz punya outfit memang tokleh tahan tu. Tu pun nangis jugak. Pijo tangan.

Isnin, 7 November 2011

Alhamdulillah

Alhamdulillah, selesai sudah... Masa untuk melapah...

ps: gambar aku tu semua yang long shot jer... Yang dedekat tu ucu punya gambo...


Published with Blogger-droid v2.0.1

Lembu korban mak

Dah sampai pun lembu korban nih. Adhoc habis. Sebelum ni lum dapat. Sekali pagi ni dapat la pulak. Import jauh dari machap tak silap aku. Harga dia 2,800. Tengah tunggu masa untuk dikorbankan.

ps: aku pun mencabutkan diri jejauh... You know why...


Published with Blogger-droid v2.0.1

Ahad, 6 November 2011

Famili gather gather

Pas sembahyang raya tadi, semua pakat kumpul kat umah nek yang. Semal gader gader bak kata orang jawa. Terbaeekkk!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sabtu, 5 November 2011

Dapur dah mula sibuk

Biasalah, esok kan raya haji. Selamat hari raya haji... Terbaeekkk!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Sabtu, 6 November 2010

Hari Raya Aidiladha 2010

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Baru sat tadi Penyimpan mohor besar raja-raja mengumumkan hari raya aidil adha tahun ni jatuh pada 17 November 2010. Rabu sekali lagi la tu.

Enjoice...Sharing is power!!!