mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label akhirnya. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label akhirnya. Papar semua catatan

Selasa, 7 Oktober 2014

Akhirnya, terperangkap jua sang menti


Akhirnya, terperangkap jua sang menti. Semalam dok main cak cak ngan aku. Laluan yang biasa dia lalu. Terus den bukak yo perangkap tikuih yang den boli kek kodai yong seng. Teruih malam tu jugak kono duo. Atuk soh relaks dulu kat situ. Aku betulkan sikit. Pagi ni semak. Huhuih. Limo. Tu pun ado laie yang ngondap'eh

Ahad, 31 Ogos 2014

Akhirnya, kami tiba ke bumi Baling


Akhirnya, kami tiba ke bumi Baling. Setelah hampir 24 jam, Jam 6 petang kami tiba di bumi Baling. Hehehe. Tu termasuk tidur di Bangi, melepak di Kuala Kangsar lah. Rumah atuk Kedah dipenuhi tetamu, dekat dan jauh yang mengambil peluang bertemu, sebelum mereka bertolak mengerjakan haji esok harinya. Yang kebudaks, memasing teruja. Lama tak jumpa. Riuh rendah rumah atuk Kedah sehari dua ni.

Sabtu, 1 Mac 2014

Hujan akhirnya

Hujan akhirnya. Lama tak hujan. Sib baik pakai galaxy camera. So pakai mode expert jer ler. Kalau tak... memang tak la. Setakat mode yang built in meme susah sikit. Yang expert ni pun aku main shutter. Kalau manual lagi syiok. Tapi rasa memadai la.





Ahad, 30 Jun 2013

Akhirnya


Gigi geraham bongsu den dah dicabut. Sakit bebeno masa kat melaka lagi. Balik, tak tahan sangat. Terus gi klinik hari Jemaat lepas. Hilang gigi den. Dua tahun tu makan sebelah mulut ja. Dah cabut pun masih cenggitu. Dah lama sangat dah upanyer... read on...