mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label selamat pengantin baru. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label selamat pengantin baru. Papar semua catatan

Sabtu, 22 Ogos 2015

Selamat Pengantin Baru Najihah Najwa & Muhammad Afiq

Selamat Pengantin Baru Najihah Najwa & Muhammad Afiq


So. Off we go back to Dewan Wisma Nenas  Lembaga Perindustrian Nanas. Majlis Hjh. Komsaton. Chit chat ngan rerakan lain yang hadir. Seronok nengok pengatin berposing kat pelamin. Kami pun posing la jugak kat selfie zone. Tahniah dan Selamat Pengantin Baru.

Rabu, 26 November 2014

Selamat Pengantin Baru encik Ayat


Selamat Pengantin Baru encik Ayat. Semoga berbahagia. Sebenarnya banyak juga benda yang tak sepatutnya jadi hari tu. Dari mula aku nak gerak ke sini. GPS dah buat hal. At last. Aku sempat pusing pusing Felda Taib Andak. Pasti ngikut brader bawak anjing siar ngan speed super duper tahap dewa nyer slow. Yang best. Jalan tu jalan dia yang punya. Haiyooo... Third attempt. Memang nekad. Tak sampai felda bukit besar, sampai tangkak terus la aku kan. Sib baik berjaya on the third attempt.

Frankly speaking. Aku ni bebetul lambat lam mengecam orang. Seriously. Padahal aku memang kenal sesangat pengantin perempuan ni. Ish ish ish. Sempat gi amik gambo kat pelamin. Sempat kena tegur ngan pengantin perempuan. Sempat photog offer nak amik gambo aku ngan pengantin perempuan. Seriously. Do you out of your mind mr photog? She's not even my relative for God's sake. Hahahaha. Sampai aku duduk balik. Makan makan. Gi borak borak ngan tukang cedok air. Borak borak ngan tukang buat putu piring. Sampai aku gi borak borak ngan encik ayat. Sampai aku gerak masuk ke kereta untuk teruskan perjalanan ke Tangkak. Sampai keluar dari Felda Bukit Besar... baru aku kenal sapa pengantin perempuan. Teruk teruk teruk! What are you thinking really.. Hahahaha... eh.. ni citer aku lemau ker citer encik ayat baru kahwin. Apa pun... tahniah encik ayat dan milla... perghh.. punya lama aku nak ngecam milla.

Jumaat, 3 Disember 2010

Selamat Pengantin Baru Encik Asyraf

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 3 Disember 2010
Masa : 10.00 pagi katanya
Tempat : Kampungku nun jauh di sana
Mood : Huhuhu

Apa pun, Tahniah pada adik ku sendiri, en. Asyraf yang dah bergelar suami pada gadis idamannya selama ni. Dengar kata sekali lafaz ja. Alhamdulillah. Sekarang dah lain dah tanggungjawab ja. Dah tambah lagi satu. Semoga semuanya berjalan lancar hari ahad ni. Dan dimana aku pada ketika itu. Nun jauh lam opis ku, masih dok pulun buat kerja. Tak tau la nak jadi apa ntah dengan abang dia yang sorang nih. Gambar orang boleh diambik, gambar adik sendiri .. ntah kat mana dia dok. Ni pun cilok kat FB si asyraf. Sib baik ada. Leh la jugak wat modal.. Kikiki.. Last but not least, Selamat Pengantin Baru, Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. InsyaAllah..

Enjoice...Sharing is power!!!