mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label arnab. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label arnab. Papar semua catatan

Khamis, 8 Disember 2011

Rabbit baru



Pakcik baru beli rabbit. Sepasang. Harga rm30 je(?!). Semua kebudak jadi jakun jap layan rabbit. Iqa dah taruk nama. Kiki untuk si jantan, Comel untuk si betina.

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Khamis, 9 September 2010

Jalan-jalan pagi keliling rumah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 8 September 2010
Masa : 8.10 pagi
Tempat : Baling, Kedah
Mood : Waaa.. ada la pulak rabbit nih

Sebenarnya tadak mood pun nak amik gambo pagi ni. Sekali masa dok keliling rumah bawak ziqri ni.. tetiba arnad putih ni dok lari lari keliling kaki.. Waaahhh. terus masuk dalam amik kamera.. Maka bermula la episod main sembunyi ngan rabbit ni

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok.. siap sembunyi belakang pokok tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amik gambo belah ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dia jengok sebelah sana la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cute lak nengok. Ziqri suka hati nengok rabbit nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ensem

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boleh pakai motto dunhill nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mata tak lepas dari lens kamera aku

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah la ziqri, kita jalan keliling rumah la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni kawasan belakang. Dah dipanjangkan dah pun kawasan hujung sana nun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Laaa.. menyorok lagi kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita pusing pusing lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kawasan sidaian baju dah bersimen

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Geng geng putih.. apa nak jadi tak tau la.. pemula dia nun jauh kat hujung nun.. saga 1.5i putih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok gunung dulu sebelum masuk

Enjoice...Sharing is power!!!

Rabu, 8 September 2010

Jom bergumbira

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 September 2010
Masa : 6.20 petang
Tempat : Depan rumah
Mood : Gumbira tahap gaban

Ni yang iqa ngan inaz suka kat kedah, pasal diaorang bebas berlari ke luar rumah. Petang tu diaorang pakat main basikal. Pastu adik inaz main kejar arnab. Berlari-lari kejar arnab tu. Dan petang tu jugak baru semua tau, inaz tak reti nak kayuh basikal lagi.. Penat dia mengayuh ke belakang..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik inaz tak reti bawak basikal lagi. Asyik asyik kayuh ke belakang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Last last dia menolak basikal kakak dia je

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa takyah citer dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah mula petik bunga la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok la tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik inaz pulak dah start operasi arnab

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. kepung dia dik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. dia lari ke kiri la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lari ke kanan. Adik kepung depan dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aisehh.. lepas lagi la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat menyorok lagi tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah adik.. jom kita start kayuh basikal balik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik tak pandai la abah. Takpa.. nanti abah ajar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita kayuh basikal

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni apasal la pulak ni iqa. Pengayuh jatuh la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kejap ajer setelkan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi mengaja adik inaz kayuh basikal.. sib baik roda tiga

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bolehla sikit sikit

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sampai berdiri nak tekan kasi turun pengayuh tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri pun kuar nak main jugak ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik sekali lagi dah penat nak kayuh.. lari lari boleh la pulak

Enjoice...Sharing is power!!!