mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kuih siput. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kuih siput. Papar semua catatan

Sabtu, 17 Ogos 2013

Last Ramadan on Johor Bahru


Last Ramadan on Johor Bahru. 4 Ogos merupakan Ramadan terakhir kami di Johor Bahru, sebelum kami bertolak pulang ke Baling keesokan harinya. So, banyak nak disetelkan pada hari ni. Tak nak ada yang terlepas sebelum pulang berhari raya di kampung nanti. Read on...

Selasa, 31 Ogos 2010

It's making kuih raya time!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 29 Ogos 2010
Masa : 11.30 pagi
Tempat : Kat rumah la
Mood : Laaa.. dah nak raya eekks..

Pagi ni aje la tinggal masa yang free lagi. So, takleh buang masa sangat dah. Raya pun dah nak dekat, kuih apa pun tak bikin lagi. Sejak kerja pejabat ni, aku lagi teruk dari dulu. Lagi tak ingat cuti bila. Kalau masa kat sekolah pun dah tak ambik pot, kat pejabat ni lagi la buat tak kisah.

So, hari ni kita akan habiskan masa menggentel kuih siput.. Rupa memang la kiut, yang siksanya nak menggentel dia tu. Naik merah ibu jari. Iqa ngan inaz sama naik. Siap berapron tu. Lama-lama diaorang dah tensen. Penat. Makin lama makin buruk. Masa ni baru hero turun. Dah setel. Yang dapat 3 balang beso kuih siput, dan ibu jari memasing yang merah. hehehe...

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Rajin dedua balqis nih.. yang tak tahan siap berapron tuh. sip baik topi chef tarak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bila dah jadi memang la cun, tapi nak membuatnya.. pergghhh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yang iqa berjaya siapkan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik pun sama naik.. siap check kualiti tuhh...

Enjoice...Sharing is power!!!