mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label 16 inch. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label 16 inch. Papar semua catatan

Sabtu, 27 November 2010

Wira sudah bertukar rim

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 23 November 2010
Masa : 7.30 malam
Tempat : Rumah den
Mood : Yeke ni

Sampai rumah agak lewat hari ni. Tu pun pasal hantar is pergi amik keter dia kat pomen. Kalau tak maybe lewat lagi aku sampai umah. Masuk ja rumah. Ucu dah tanya..

Cun tak??
Apa yang cun??
Tak perasan ka??
Perasan apa??
Rim tayar baru orang la..

Ler.. dah tukar rim dah.. Dah pakai 16 inch punya dah la pulak..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Masuk bilik dia nengok bersusun rim ngan tayar lama aku.. Nak jual kat tenet katanya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kalau aku masih pakai keter wira ni.. sampai bila-bila pun dijamin aku masih pakai rim nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ye lor.. cam orang lain selalu cakap.. Aku asal keter leh gerak ja dah cukup.. Tak heran sangat bab bab mekap nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok la rim tayar baru wira nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boleh la.. bagi aku la..

Enjoice...Sharing is power!!!