mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label jusco bukit indah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label jusco bukit indah. Papar semua catatan

Sabtu, 21 Januari 2017

Girl's Day Out


Girl's Day Out. Ni cerita bulan lepas. Pakat nak main bowling. Sekali. Lepak kat Jusco Bukit Indah. Layan Ballerina. Tak kisah la. Esoknya keluar lagi. Angsana. Gi Bowl. Main sampai lebam jari. Dua round non-stop. Setel aje. Merayap ke Selera Johor. Makan.

Jumaat, 5 Jun 2015

Baju baby boy @ Jusco Bukit Indah


Baju baby boy @ Jusco Bukit Indah. Akhirnya ketemu jua baju baby boy. Kat sini aje yang dapat tepati kehendak, kata mama. Boleh la. Dah dapat baju baru fiqri. At last.

Ahad, 19 Mei 2013

Jusco Bukit Indah getaway : henpon session



Jusco Bukit Indah getaway : henpon session. Akhirnya, atas sebab henpon dah ilang, kena la jugak beli henpon baru. ish ish ish... alang-alang tukau sekali plan. amik plan postpaid semat... ahahaha.. just plain voice + sms plan ajer. tu pasal amik henpon basic ja. kira ok ler.

Ahad, 15 Julai 2012

Pizza Hut Jusco Bukit Indah

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
ni ler pizza steak yang baru tu
Aku memang bebetul malas nak makan pizza. Sebab utama, dah pasti 3/4 dari pizza tu memang aku yang kena perabis. Ni pun sama la ni. Last last aku tetap kena perabis 3/4 bahagian tu. Lum masuk ayam deli wing lagi, apa ke roti lagi, lasagnanya lagi. Dan hasilnya, sebab terlalu banyak cheese bersarang lam perut, sampai ke la ni perut aku masih meragam. nasib.. nasib..



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
mari kita makan roti yang dah makin kecik nih

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
dah mula buat onar dah si ziqri nih

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
paling tak suka gambo dia di snap

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
makan roti sementara nunggukan pizza

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
pinggan dah sampai

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
mula la tamak tak sedo diri tu

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
suka la dapat milo tu

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
diaorang ni memang nak sup ni ajer pun

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
meronta si ziqri nak lepas untuk buat onar di pizza

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
sup idaman dah depan mata

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
sukanya si adik lama tak ke pizza

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
ziqri minum milo ngan jayanya

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
iqa la yang paling suka

mknace unlimited™ | Pizza Hut Jusco Bukit Indah
hirup dik jangan tak hirup

Sabtu, 28 Januari 2012

Jusco Bukit Indah


Petang ni kuar jugak ke jusco. Beg tangan mama dah koyak teruk gara gara semua device aku masuk lam beg dia masa sesi pelancongan tempoh hari.
So tanya dia nak gi mana. Jusco katanya. Ok. Sekali pusing pusing, tarak satu pun yang berkenan di hati. So amik keputusan nak ke jpo.


Sementara nunggu iqa milih eskrem kat baskin robbin, sempat aku snap kedai nih...


Btw sempat beli ubi bakar buat alas perut

Isnin, 7 November 2011

Sepetang di Jusco Bukit Indah

Semalam, adik tuntut janji dia. Hadiah untuk dia. Walau sebelah pagi dah cakap tunggu sampai keputusan kakak keluar, dia nak jugak. Last last kuar la jugak. Adik dapat skooter ngan baby alike, kakak dapat skooter ngan beg. Ziqri pun dapat keter. Tu nanti la aku masukkan. Pas tu semua pakat main game kat molly fantasyland. Ziqri sampai meraung tak nak balik. Suka tul dia dapat main bas. Terbaeekkk!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Rabu, 2 Mac 2011

Jom ronda-ronda - Bukit Indah

Klik untuk gambar yang lebih besar
Taman rekreasi di bulatan pesiaran indah
Petang ahad lepas, kami semua pakat pi Bukit Indah. Bukannya apa, mama dah terkenan ngan jengjalan cari makan pagi tadi. Donut Big Apple la apa lagi. So, kuar la pi Jusco Bukit Indah dulu. Sampai ja terus gi Big Apple. Bungkus, sekali si iqa la pulak nak makan situ. OK, belasah ja setakat mana dia termampu.

Masa nak kuar aku teringat pasal buah berangan nih. Saja nak kasi bebudak ni rasa buah berangan. Beli la 100g kot. Lam RM6. Perghhh.. kalau zaman aku sekolah dulu, siap boleh makan buah berangan tu masa rehat. La ni, harga dia boleh melambung gila.. Ka, pasai aku dok baling yang memang harga barang tersangat la murahnya kot.

Pastu target aku, pi lepak kat taman di bulatan indah tu. Hepi kat situ. Ziqri berjalan tanpa sekatan lagi. Menonong ja. Enjoy beb. Yang best, siap berkelah donut, berangan dan ubi lagi kat situ. Hehehe.. orang lain berjogging.. kami berkelah>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita ronda

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
wa... iqa la pulak jadi tukang pilih donut

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
apasal saya kena jel nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah makin ramai beratur

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kasi tunjuk dia punya signboard

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tengok mulut iqa tuh.. penuh ngan cokelet

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sesi beli ubi ngan berangan la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tu tempat bakar ubi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah beli berangan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nampak nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
suka la pulak si adik nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lepak taman la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ziqri ngan iqa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tu meronta pasal nak main sendiri tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tengok.. dah sampai mana dah bebudak tu melilau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
posing sekali

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah sampai rumah dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni la benda yang brader tadi kasi untuk kopek berangan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
siap tulis cina tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
demo dari iqa


Enjoice...Sharing is power!!!

Khamis, 13 Januari 2011

Baru aku tahu

Klik untuk gambar yang lebih besar
Foto ngebas dari emergingwriters.us
Selama ni, aku selamba ja menapak Jusco Bukit Indah tanpa apa apa perasaan. Semalam baru aku perasan betapa jauhnya dari hujung ke hujung Jusco nih. Hahaha.. Satunya, kaki aku masih sengal sengal gitu, keduanya aku pakai but. Haa.. amik kau. Parking kereta kat sebelah jusco. Kuar menapak sampai ke Maybank nak bank in duit. Maybank hujung lagi satu. Pastu menapak balik ke jusco beli isian semuala marker mama. Perghhh.. Baru aku tau. Rasa cam nak pergi information mintak motor untuk orang orang tua jer memecut sampai ke maybank. Baru tahu ekk.. Tu la orang selalu cakap, kita hanya beringat bila kita dah kehilangan. Ingat tu.

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 18 Disember 2010

Jom merayap ke Kota Iskandar

Klik untuk gambar yang lebih besar
Cayalah.. mama tak pernah lagi sampai sini.. sian..
Habih ja kenduri terus gerak ke jusco. Kes adik inaz yang dah kemaruk nak makan derian tu lah. dan sekali lagi kami kecewa. sekelumit habuk pun tarak kat jusco. Ntah camner kat r&r pagoh leh ada derian sesat ntah.

Masa balik aku bawak ja semua gi kota iskandar kat nusajaya. nak ngubat hati yang luka la tu. hilang terus sedih dia. melompat sana, melompat sini. sukanya dia. tapi balik nanti for sure dia akan mintak balik buah derian tuh>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Harap harap ada la derian kat sini, pasal biasanya tempat lain tak musim kat sini bermusim jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Penuh dengan harapan menolak troli masuk ke dalam...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pulang pun dengan troli yang tarakpapayeiii.. siap bayar kat kaunter ekspress lagi..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kita lepak kat sini aje la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri pun tumpang gumbira tau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mama dan en.ziqri yang nama jer duduk gelang patah, ni ler kali pertama sampai sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing reramai depan bangunan DUN

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
angkat ziqri ni sambil berposing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
adik suka la kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
adik nak lari lari pastu terbang leh tak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
jom ke bangunan ni untuk closeup pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing dekat meriam.. tembakk!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apasal ngan muka mama tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku pun sibuk gak nak posing ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Layan ajer la

Enjoice...Sharing is power!!!