mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label 20170707. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label 20170707. Papar semua catatan

Jumaat, 29 September 2017

Edisi Mama : Sekolah Tun Fatimah 20170707 Lawatan Hujung Minggu


Edisi Mama : Sekolah Tun Fatimah 20170707 Lawatan Hujung Minggu. Masa ni aku kasi terus selfie stick aku pada mama. Aku memang tak reti tul nak pakai selfie stick ni. Hahaha. Sempat berwefie guna selfie stick masa jumpa iqa kat STF. Sampai ke depan cermin kereta tu. Hahaha. Memang biasanya aku duduk dalam kereta ja bila gi jumpa iqa ni. Selalu pak cik guard tanya. Dah sudah ke? Kejap benar. Hahaha. Paling lama pun dalam 20 ke 30 minit je selalunya. Agak kejam kan. Lagi lama pergi balik. Hehehe. Bincang yang penting penting aje. Paling penting dapat nengok muka mama.

Sabtu, 8 Julai 2017

Sekolah Tun Fatimah : 20170707 Lawatan Hujung Minggu


Sekolah Tun Fatimah : 20170707 Lawatan Hujung Minggu. Selesai urusan di Kluang, macam biasa terus ke STF. Bawak food dan barang yang dipesan. Borak. Makan makan. Dan tambah sikit. Snap snap sini sana. Kekeke. Ni semua si Mus punya bahana la ni. Google Local Guide katanya.