mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label rabbit. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label rabbit. Papar semua catatan

Khamis, 8 Disember 2011

Rabbit baru



Pakcik baru beli rabbit. Sepasang. Harga rm30 je(?!). Semua kebudak jadi jakun jap layan rabbit. Iqa dah taruk nama. Kiki untuk si jantan, Comel untuk si betina.

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Rabu, 2 Februari 2011

Happy Chinese New Year 2011

Klik untuk gambar yang lebih besar
Buat semua rakan berbangsa cina
Selamat Tahun Baru Cina untuk semua rerakan berbangsa cina terutama di Malaysia and Singapore.. Bunyi mercun pun dah bertalu-talu di Gelang Patah. Semoga tahun arnab bawak ong maa..

Enjoice...Sharing is power!!!

Khamis, 9 September 2010

Jalan-jalan pagi keliling rumah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 8 September 2010
Masa : 8.10 pagi
Tempat : Baling, Kedah
Mood : Waaa.. ada la pulak rabbit nih

Sebenarnya tadak mood pun nak amik gambo pagi ni. Sekali masa dok keliling rumah bawak ziqri ni.. tetiba arnad putih ni dok lari lari keliling kaki.. Waaahhh. terus masuk dalam amik kamera.. Maka bermula la episod main sembunyi ngan rabbit ni

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok.. siap sembunyi belakang pokok tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amik gambo belah ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dia jengok sebelah sana la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cute lak nengok. Ziqri suka hati nengok rabbit nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ensem

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boleh pakai motto dunhill nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mata tak lepas dari lens kamera aku

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah la ziqri, kita jalan keliling rumah la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni kawasan belakang. Dah dipanjangkan dah pun kawasan hujung sana nun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Laaa.. menyorok lagi kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita pusing pusing lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kawasan sidaian baju dah bersimen

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Geng geng putih.. apa nak jadi tak tau la.. pemula dia nun jauh kat hujung nun.. saga 1.5i putih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok gunung dulu sebelum masuk

Enjoice...Sharing is power!!!