mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label vga combo box. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label vga combo box. Papar semua catatan

Khamis, 3 Februari 2011

Main kotak la pulak

Klik untuk gambar yang lebih besar
Nampaknya semua kebudak suka main lam kotak, cam kucin la pulak
Akhirnya, ziqri pun menemui rahsia bermain lam kotak. Sama cam kakak-kakak dia yang lain. Tapi ziqri lagi hebat, sebab; kotak yang dia main ni tinggi. Apa yang menarik, siap boleh panjat kuar masuk tu. Kotak pun boleh jadi playground yang menarik untuk kebudak ni kan. Layan je la. Apa pun ngeri gak nengok masa dia nak kuar. Siap jatuhkan kotak tu.

Pastu dia tegakkan balik untuk masuk dan lepak cam kucin lam tu. Ziqri, ziqri>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap panjat tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boleh tu masukkan badan dia dalam tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
terer tak saya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
boleh main bawak keter, boleh jadi kucin, bla bla bla

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
jom kuar dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
pandai lak tu cari tempat landing time

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
hehehe.. ni baru nama anak jantan

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 21 Jun 2009

Ole-ole dari KL

Haa.. Baru dapat sambung balik. Itu hari gi KL meeting bertempat di Hotel Federal. Hotel ni letaknya sebelah Low Yat. Foto kat sebelah ni amik dari tingkap bilik aku yang terletak gi tingkat 4. Tempat meeting terbalik la pulak, kat tingkat 15. So, dapat agak tak apa ole-ole yang aku beli..



Ni untuk Iqa dan adik. Iqa aku belikan keyboard tu. Keyboard getah. So, kena air pun tak kisah. Adik lak aku belikan mouse penguin tu. Adik suka tul.



Ni pulak aku beli untuk aku pasang lam bilik aku. Tak try lagi sampai sekarang. Benda ni dah lama cuma aku rasa yang ni ok sikit dari segi saiz dan guna. Yang paling baru cam usb dongle jer.. Yang ni ada input untuk vga dan video, kira aku leh sambung memacam ke pc aku nanti. Meh nengok apa yang ada lam kotak dia..





Chiaoooo...
_________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com