mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label dataran syahbandar. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label dataran syahbandar. Papar semua catatan

Sabtu, 9 Oktober 2010

Outing Ganu : Dataran Syahbandar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 5 Oktober 2010
Masa : 4.00 petang
Tempat : Dataran Syahbandar
Mood : So-so la

Sementara waktu, lepak kat sini dulu. Sesaja amik angin, lagi satu sementara nunggu yang lain membeli sebelum belah ke Johor. Memacam ada kat sini. Sebelah malam ekspo ganu langsung kat sini. alah.. yang aku gi semalamnya tu. Banyak gak landmark menarik kat sini. Tengok ajer la.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni dibina berdepan ngan pasar payang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nampak lebih gah la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cuma, mampu atau tak peniaga tempatan berada di sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok la pintu utama dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Antara kedai yang dah buka kat situ

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pusat penerangan pelancongan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pejabat pos besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jeti ke pulau kapas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Deretan bot nelayan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ambik angin jap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap beli tudung saji tu.. RM20

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
pintu masuk ke Makam diraja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu tadak lain la tu.. citer pasal lens la tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Suka hati naa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni nanti berenti lagi tak ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Team pegawai kgsk, penuh gaya kenasyidan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bila lagi da diaorang ni nak sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Antara benda rare yang boleh ditemui kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu dah bosan nunggu la tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Korang tak sampai aku tinggalkan aje.. hon sikit.. pon ponnn

Enjoice...Sharing is power!!!

Rabu, 6 Oktober 2010

Benchmarking Ganu - Timeout #2

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 4 Oktober 2010
Masa : 7.30 malam
Tempat : Kuala Terengganu
Mood : Aku penat tapi agak happy la

Balik jer tempat penginapan terus terlelap. Lepas semayang maghrib terus gerak ke bas untuk sesi makan malam.. Haii.. pening kepala.. Nak gi makan jer dah setengah jam. Sampai ke Pantai Batu Buruk lagi. Belasah jer la. Lepas setel jer semua, pakat dah cedera parah. Nak beli panadol dan sesikit kelengkapan yang tak cukup, berenti jap ke Sebeng Eleveng. Sekali ntah camana la pulak leh berenti kat Dataran Syahbandar ni ntah. Adoii.. penat weii. Layan jer la. Balik jer bilik semua pakat telan panadol terus hanyut..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
8.20 malam.. Tiba ke tempat makan.. apa apa aje la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sakan bersembang tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Order bang jangan tak order

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku memang tak leh makan banyak kerang ni.. nanti darah naik.. tapi aku makan melantak jugak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makanan kami yang pelbagai malam ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cam biasa.. mesti order mee ladna.. tapi sini dia pakai koey teow.. masam sikit.. 3 bintang jer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Licin semua.. esok tau la nasib kau.. melantak lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Takkan dah pening bang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
9.40 malam .. Acara beli eno, panadol dsbnya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
9.50 malam .. sekali berenti la pulak kat Syahbandar.. ni berlatar belakangkan makam diraja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap ada tarian tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ramainya pengunjung

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Biasa biasa jer.. cari t-shirt tulis tengganu pun tadak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat lagi deme ni buat sesi potosut

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bila nak gerak ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cam biasa la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom balik dah jom.. kepala aku dah kenoning ni weiii

Enjoice...Sharing is power!!!