mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label fareeda. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label fareeda. Papar semua catatan

Rabu, 12 Jun 2013

Jom pulang ke kota


Boleh pulak terbiar entry ni. Dah haplod dah pun, tinggal nak tulis sesikit dan post aje. Hari ni sempat kot. Ye lah. dua hari outstation. Hari ni jer ada kat pejabat. Ambik sikit masa rehat untuk hapdet entry ni. K. Esok lusa nak outstation lagi. So, read on bab kami gerak balik ke kota JB ...

Jumaat, 7 Jun 2013

Yok ke Bangi


Yok ke Bangi. Jom gerak. Sebelum tu siap posing posing bagai kat depan rumah. pastu baru mula gerak. pastu lepak habis habisan di pelbagai hentian. untuk memacam cerita. ahahaha. layan ajer la. lepas makan malam kat elmina. gi lepak putrajaya jap. sekali hujan pulak daa... pastu sebelum gi rumah makyang cari fareeda jap. nak tengok tempat yang glamer sangat tu. read on...

Selasa, 4 Jun 2013

Tudung Fareeda - My first impression



Tudung Fareeda - My first impression. Hebat. Sejak dua menjak ni tetiba burst dengan nama fareeda ni. Sana sini orang dok cerita. Memacam pulak tu. Kedai dia kecik ja, yang aku dengo mama dok cerita la. Tapi signboard kat highway punya la beso. Strategi marketing yang terbaeekkk!!!! nih. Mama dok tunjuk youtube. Perghhh.. memacam iklan dia. Cool. Idea baeekkk!!!! tuh. Di share bawah nama Fareeda scarf. Makin pelik aku. Sanggup eekkk orang berkampung tunggu amik nombor ja. Apa yang hebat sangat dengan fareeda nih. Balik semula ke Johor nanti aku nak singgah Bangi. Memang aku nak gi ler ke syeksen 8 nih. Nak tengok sendiri dengan mata kepala aku sendiri. Read on...