mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Karnival Sukan Tadika Negeri Johor 2016. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Karnival Sukan Tadika Negeri Johor 2016. Papar semua catatan

Sabtu, 16 April 2016

Karnival Sukan Tadika Negeri Johor 2016

Karnival Sukan Tadika Negeri Johor 2016

Karnival Sukan Tadika Negeri Johor 2016. Orang punyalah ramai pagi ni di EduCity Indoor Stadium. Walau karnival ditunda ke jam 10 pagi, tapi kehadiran sangat memberansangkan. Ngantor Ziqri ke group dia terlebih dahulu. Pastu snap snap sikit. Tengok cikgu dia dok bagi arahan aje kat dia. Maybe ada tugasan penting. Lepak jap kat tepi. Pastu aku masuk ke dalam.

Sekali dah kat dalam. Pergghhhh... Lebih pack dari luar. Gasak. Cari port yang sesuai nak nyenap. Dapat. Tapi merata aku ronda. Dari awal sampai la ke senaman panaskan badan. Baru aku gi cari tempat duduk. Acara bermula. Iqi dapat masuk yang first. Dapat nombor satu. Hehehehe.

Tak lama lepas tu, Fiqri dah mula meragam. Mama balik dulu. Sekali. Dapat bawak balik Iqi sekali. OK ler tu. Terus gerak balik bersama.