mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label katil. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label katil. Papar semua catatan

Ahad, 18 November 2012

Jom bikin hiasan

Buat sendiri aje. Majlis bertandang sebelah lelaki kan. Tema kaler ungu. Setel bab awal. Pasni touchup lagi





Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Khamis, 15 November 2012

Jengjalan cari katil

Sepetang meronda. Carik katil. Nak katil bertiang. Nak jadi princess katakan. Last last kat gelang patah ajer yang dibeli. Sempat beli pizza hut gitu..














Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Isnin, 13 Disember 2010

Asyraf : Persediaan diteruskan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 10 Disember 2010
Masa : 10.40 malam
Temat : Rumah den la
Mood : Apasal aku leh terlelap lak nih

Persiapan diteruskan lagi malam ni. Yang tensen aku tak sempat nak rakam sesi diaorang siapkan katil pengantin, memang terlelap terus. Penat sangat gamaknya. Pagi Ahad nanti baru dia pasang cadar dan sarung bantal.. Malam nih kitaorang siapkan pembungkusan cenderamata untuk semua.. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik inaz pun sibuk nolong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Leh kata semua sibuk la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap dah pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tinggal cadar dengan sarung bantal ja lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Leh tahan jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tinggal nak pasang cadar ja lagi

Enjoice...Sharing is power!!!

Jumaat, 10 Disember 2010

Asyraf : Katil & tangga : Half done

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 9 Disember 2010
Masa : 9.00 malam
Tempat : Bilik pengantin
Mood : Sukanya

Makin hari makin dah setel segala persiapan. Malam ni katil pengantin ngan tangga la pulak disetel. Tapi dibawak ke esok untuk siapkan. Takpa.. Kita tunggu malam esok la pulak. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Oooo.. itu rupanya guna papan putih sampai tiga tu rupanya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pasang design kain kat depan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dua warna.. putih dan emas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bunga la pulak ditaruk kat header (ingat blog aje ada header)

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kemaskan design

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tambah lagi bunga

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Stapler jangan tak stapler

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kemaskan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tambah manik jurai jurai lagi.. sambung esok pulak ya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tangga la pulak.. lilit lilit cenggini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara tu kat bawah pun sibuk jugak ngan edisi lipat tisu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah nak setel dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mari posing reramai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom posing jap kat tangga yang separa siap nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Esok mesti berubah lagi nih.. lebih elegen

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa apa pun tuan rumah kena la rasmi dulu ngan cucu dia

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 9 Mei 2010

New katil for the Balqis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarSian kat budak berdua ni. Takkan selamanya nak tido atas toto. Nak beli katil asyik nunggu nak masuk rumah baru jer. Dedua pun dah besar dah pun. Last-last kuar jugak ke Geylang. Ronda kedai cari katil. Sampai kat kedai nih dia kasi katil ni dengan harga RM190.. Campur tilam dua RM350. Layan jer la. Kul 3.30 dia akan hantar kata dia.

So, balik rumah terus mengemas spot baru untuk katil Balqis berdua nih. Lam 3.30 dia sampai, terus dipasang katil tu. Setel jer dedua balqis ni dah tak sabo-sabo lagi nak rasmikan katil ni.. Siap kemas sendiri tu. Pergghhh.. Best bah katanya. Malam ni dedua dah sedia nak tido sendiri dah. Kita nengok camner..

::Klik untuk cerita penuh::



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!