mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Inisiatif Perluasan Rangkaian. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Inisiatif Perluasan Rangkaian. Papar semua catatan

Khamis, 16 Mac 2017

Lawatan Tapak Sekolah PAK21 Johor - SMK Sultan Ismail : Inisiatif Perluasan Rangkaian


Lawatan Tapak Sekolah PAK21 Johor - SMK Sultan Ismail : Inisiatif Perluasan Rangkaian. Lepas je Haji KZ bagi greenlight. Terus aje aku turun ke sekolah rintis pilihan JB ni. Nak tengok kekuatan yang ada kat sini dan bagaimana kami boleh uli dia sampai jadi lebih baik lagi. Lenguh jugak kaki meronda. Mulanya bersama pentadbir. Penerangan serba sedikit berkenaan inisiatif kami ni. Lepas tu lepak makmal selaku pusat sebaran nanti nengok peta kawasan dan buat perancangan awal sebelum meronda sekeliling sekolah dan tempat tempat tumpuan nanti. Panas jugak kaki aku masa sampai ke library di tingkat paling atas dan tertinggi kat sini. Pergghhh... Overall. Banyak kekuatan yang boleh dimanipulasi dan ditambahbaik kelak. K. Syafiq dan Adi. Teruskan perancangan dan konsep sebelum dapat kita turun semula untuk persetujuan.