mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Klinik Pergigian Gelang Patah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Klinik Pergigian Gelang Patah. Papar semua catatan

Sabtu, 1 Julai 2017

Klinik Pergigian Gelang Patah : 20170701 Iqi first dentist experience


Klinik Pergigian Gelang Patah : 20170701 Iqi first dentist experience. Semalam keluar ke Nusa Perintis. Klinik gigi. Pesakit agak ramai. Pembantu doktor suruh datang semula jam 6.00 petang. Sekali. Dalam 5 lebih, dia call semula. Doktor cakap tak sempat. Suruh datang semula hari Sabtu. First in the list. So. Hari ni jam 10 kami dah sampai. Tunggu doktor jap. Iqi dipanggil masuk. Aku lepak luar aje. Hero le katakan. Sekali dalam beberapa minit. Pembantu doktor suruh aku masuk. Alamak. Anak hero dah takut. Taknak buka mulut. Ni baru nak bius jer ni. Terpaksa la duduk kat sisi. At last dia bukak jugak mulut. Tapi hanya dapat bius untuk satu gigi aje sebab iqi dah mula menjerit tak nak. Masak ni. Ngan aku pun dah mula berpinau. Keluar. Masuk tandas. Cuci muka sendiri yang dah mula rasa kebas. Memang aku dah kenoning dah tadi. Lepak semula kat ruang menunggu. Ubat bius dah mula berkesan. Iqi asyik ngomen tak rasa mulut dia. Kekeke. Jenuh pujuk untuk masuk semula ni. Sampai turn. Dah masuk. Dan aku tetap kena panggil jugak. Memang aku kena pegang. Iqi toksah cerita la. Tapi. alhamdulillah. Selesai jugak sebatang. Minggu depan kita return untuk sebatang lagi. Nangis je iqi sepanjang jalan. Sampai rumah. Hmmm.. Jap aje. Dah jadi hero balik ler.