mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label masai. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label masai. Papar semua catatan

Jumaat, 29 Julai 2016

Kong Kong Laut : A little walkabout


Kong Kong Laut : A little walkabout. Sempat meronda sebelum dan selepas bengkel kat area ni. Kononnya nak sampai laaagi awal. Saja nak nengok sunrise. Kekeke. Rupa macam area Pendas Laut ja rupanya. Industri pun lebih kurang sama. Cuma sini lebih pada ikan. Ronda dari hujung ke hujung. Kebanyakannya sewa bot. Teksi air pun nanti akan diperkenalkan di kawasan ni ke Changi, Singapura. Selesai bengkel. Sambung jelajah lagi.

Ahad, 25 Julai 2010

Audit EMIS & Roadshow MAP

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hari Isnin lepas semua pegawai maklumat dah dikumpul di PPD Pasir Gudang. Tujuan satu. Audit EMIS. Selama ni asyik tengok ralat pengisian sahaja. Bulan ni dah mula bergerak setingkat lagi ke ralat pengesahan; dimana kita nak memastikan data yang dimasukkan benar-benar sahih. Kami berpecah kepada empat pasukan. Masing-masing ke sekolah yang telah ditetapkan. Banyak juga yang perlu disemak, tapi hasil akhir memang agak memuaskan.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!

Isnin, 7 Disember 2009

Maswing : The new experience

 
This one is a really an oldies for this blog. An oldies that were never published. The best part is, it was never been out from the memory card, why? The card was damaged during the Desaru's function. But, when I see LIMA on TV3 yesterday, and saw this Maswing... waaaa.. I has been in this plane.. So, I on my PC, take this damaging CF, (if you wonder what CF is; it's a Compact Flash.. and not so many camera this day using it; and true, my D70s is the last using it..)

Mostly all the pic I taken during my flight in Maswing were severely damage. Not so good. As I browse through I really excited as two of them were still OK.. And I will recover this CF, but not now.. slowly.. (hehehe; don't know when, yet..).

The ride was really coool.. The feel was double as the plane are really small if compared the plane we take before. Before we go to the airport, Cikgu Adnan and Lan asked us wherethere we take Mas or Maswing.. What's that? As we are just really know how to board the airplane only.. Clearly that all the ride we take are really sponsored one.. We are not responsible in buying any ticket or what-so-ever. All we know is, take the ticket and go there..

Hhahaha.. And Cikgu Adnan came whith a very good one on Maswing.. He asked us, You all will ride on Mas sejuk or Mas tak sejuk.. What??!?? Maswing tak sejuk pasal kipas kat luar.. Hahaha.. And now I know why.. I will write my full Maswing journey when I really got the CF fully recovered...


Posted by Picasauploaded via picassa

Isnin, 8 Jun 2009

Bertandang - Norzarifah & Malsiz



Norzarifah & Malsiz
7 Jun 2009 | 2.00 petang | Masai







Chiaoooo...
_________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com