mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label lepak. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label lepak. Papar semua catatan

Khamis, 7 Julai 2016

Sesi lepaking bersama Fiqri


Sesi lepaking bersama Fiqri. Sesi hari raya kedua dimulakan dengan sesi fiqri nak tido. Kekeke. Mesti nak ada orang gentel, main ngan dia sikit sikit. Pasang lagu Nana ada happy bear. Pusing pusing. Posing posing. Baru la nak tido. Hehehehe.

Jumaat, 30 Januari 2015

Full revised - Lepak Lepak Santai @ the Everly Putrajaya


Full revised - Lepak Lepak Santai @ the Everly Putrajaya. Baru ada masa nak haplod. Layankan ajer la. Bilik quite spacey. Tak sama dengan jangkaan aku. Terlebih sudaa.. Beli menerusi groupon. Dapat RM275 + hotel tax dan caj pengurusan. Layan ajer ler.

Jumaat, 16 Ogos 2013

Hari yang membosankan


Hari yang membosankan. Ingatkan semalam dah abih bosan dah. Rupanya, hari ni lagiii bosan. Dok baring, makan, ubat, tido, dan ulang semula apa yang aku dah tulih tu. Yang pelik tu, perut asyik lapo jah. Tak pernah lagi aku rasa cenggini sebelum ni. Jangan aku naik kije minggu depan bersama lemak lemak baru yang berjaya diternak sepanjang aku MC ni udah ler...



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 12 Ogos 2012

Lepak di Larkin Sentral

mknace unlimited™ | larkin sentral
singgah larkin sentral
Setel jer kat perpustakaan, langsung ke larkin sentral. Nak cari majalah and what so ever. Teringatkan tak bayo zakat lagi, kebetulan amil pun ada kat sini. Terus ajer bayo. Pastu cari majalah untuk adik inaz n iqa. Dah setel semua, mama la pulak call. Belikan coleslaw untuk ziqri kat kfc pandu lalu sebelum balik.



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | zakat fitrah 2012
zakat fitrah untuk tahun ini, alhamdulillah selesai

mknace unlimited™ | beli coleslow di kfc pandu lalu
singgah kfc beli kentang putar untuk ziqri 

Ahad, 20 Februari 2011

Lepak lepak Tanjung Emas

Klik untuk gambar yang lebih besar
Best jugak lepak sini, leh nengok kera liar nih
So, sebelah petang Khamis lepas, pakat la kami kuar gi tanjung emas. Mulanya nak cari jeti. Sekali melilau dah sampai tanjung emas. Penuh monyet dah tempat ni. Ramai orang jogging dan bagi makan monyet kat sini. So, kitaorang pun merayau la sekeliling kawasan ni kasi angkat semua gambar..

Dah setel situ merayap lagi. sampai ke jeti la, semejid la.. Baru balik hotel. Lepas melantak ikan pari sambung balik sesi berasap.. Malam jemaat tuh.. Sori aaa, sesapa terkena panggilan betul ralat tuh.. pepaham je la aaa..



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
hulamak.. seksi tuh.. tapi kesian kawasan dia.. penuh sampah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
abang ni tak nampak ka kami posing baik punya nih.. mementang la kami tak encem

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
alamak.. dah takleh kuar keter daa... sikit punya jaga daa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
saya curik limau brader ni.. alahh.. sikit jaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
jangan mencuri.. tak baik.. nak abam kasi baru punya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kami ni tak cukup ensem ka yang pakat dok snap gambar kera tu ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
makan sorang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kalau keter ni ngundur...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tough ni body dia nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
asal boleh ja kutip

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
taiko besar sedang lepak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
taiko besar in the making.. habis digegar satu atap tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tukar tempat dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
teruk tul pencemaran kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ada jeti memancing tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
makan busat lulu sementala nunggu sesi kena asap seterusnya

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 6 November 2010

Lepak-lepak cuti bersama encik Ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 6 November 2010
Masa : 11.30 pagi
Tempat : Rumah den
Mood : Ngantuk

Rasa lama la pulak cuti nih. Mama pun dah ingat cam ahad. Ada satu hari lagi. Tapi kalau nak enjoy esok, seterika semua sesiap hari ni. So esok dapat absolute rilekness.. yeker?? Sesambil tu lepak-lepak ngan ziqri, tapi mata dah start ngantuk dah ni ha. Amacam.. Adohaii.. sapa jaga sapa nih.. Last last tukang jaga yang kena jaga.. Ziqri dah merayap dah sampai mana dah.. Apa apa la bapak dia sorang nih..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cewahh..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah start kejar kamera dah ha

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok muka dia tu.. dah mula la tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Geram ja mesti ternganga

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tangan mesti nak capai lens

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok saya tekan remote aaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. kakak dah marah la.. terer jugak saya tukar channel

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kakak nak tengok apa.. spongebob.. saya lupa la channel baper tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Abah channel apa aaa tadi.. octo ka channel 9

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
alah.. tengok ajer la apa yang saya dah tukar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
alamak mama pulak bising.. saya pilih channel 8 la pulak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mana yang ada citer melayu nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Abah tolongg!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Berjaya.. pasni saya dah tak nak main remote lagi lah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa pulak saya nak buat ya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. lupa la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. dah ingat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya nak turun naik walker gi jengjalan keliling rumah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Babai semua.. nanti ziqri kim poskad dari dapur ya

Enjoice...Sharing is power!!!