mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label konvokesyen. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label konvokesyen. Papar semua catatan

Sabtu, 25 Mei 2013

Pesta Konvokesyen kali ke50 Universiti Teknologi Malaysia


Pesta Konvokesyen kali ke50 Universiti Teknologi Malaysia, Skudai telah berlangsung bermula 7 sampai 11 Mei kalau aku tak silap. Pasal aku sendiri tak dapat joli sangat kali ni. Kena pow banyak. Ahahaha... So, hari last kami pakat pi lagi. Makan makan, ronda ronda. Ni la kebiasaan kami setiap tahun. Maybe mama yang paling terasa kot. Pasal biasanya dia dan kengkawan dia boleh kata setiap hari ronda kalau ada pesta konvo utm nih.. Tahun ni dah tukau sekolah baru. So, mengharap aku ajer la yang sentiasa sibuk nih. Apa pun masih leh gi, cuma tak kerap la kan. Read on...

Sabtu, 10 November 2012

konvokesyen prasekolah adik inaz

mknace unlimited™ | konvokesyen prasekolah adik inaz sk taman nusa perintis
dapat akademik terbaik

mknace unlimited™ | konvokesyen prasekolah adik inaz sk taman nusa perintis
bersama rakan rakan pra sayang

Adik wak balik gambo dia convo hari senin lepas. Aku apa lagi. Scan, terus haplod la. Kekeke... Tahun depan dah tahun 1 si adik inaz ni.. Terbaeekkk!!!! Yang atas tu gambo dia dapat akademik terbaik..


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 7 Ogos 2010

Jom Ronda-Ronda : Tapak Ekspo Konvo UTM Skudai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Petang ni kuar jugak aku ke tapak ekspo nih. Kengkonon nak pegi tengahari tadi. Tapi sebab ada miscommunicate aku terus tukar sebelah petang. Sebabnya, aku nak tido dulu.. penat wehhh..

Sesampai jer kat sini, ayat pertama aku adalah.. apasal sikit no keter.. Mana taknya.. Serasa aku last aku gi tapak ekspo ni pun masa 1999. Pasal masa tu aku memag extend satu subjek untuk satu sem.. Enjoy abis ler kengkonon. Orang punya la ramai kalau nak dibanding dengan yang nih.. Tapi takpe.. pasal aku senang sikit nak parking.. hahaha..

Harga memang murah gak la. Kebanyakan peniaga dari tiram ngan kota tinggi. Ada beberapa dari kelantan. Nak nunggu mama membeli belah memang aku tak larat. Dah la hampir 90% jualan semua baju. Boring tul untuk seorang jantan cam aku nih.

Pastu meronda cari makan. Nengok ada lak gerai juai char koey teow.. Lantak la dulu. Tapi cam biasa.. Rasa dia so-so jer bagi aku. Kerang pun tak berapa mantop.. Alahh.. makan ajer lah..

Pas abis makna mama sambung balik beli belah dia. Aku jengjalan keliling ekspo.. beli merchandise utm.. pastu sambung jalan.. tawaf lagi.. beli kacang lak.. tawaf lagi sampai lenguh kaki... Balik ni sapu flanil lagi la kaki aku nih..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 10 Julai 2010

Surprise, surprise

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Habis jer meeting petang tu, terkejut jap masa kuar dari lif. Apasal lak ada karpet merah lak ni? Sekali tanya kat pak cik guard, ropernyer ada vip nak masuk hotel. Ada TMJ, RMJ, Pak Lah pun ada.. Ooo.. Pak Lah nak dapat PHD masa konvo ni nanti. Snap la beberapa keping shot. Pas tu terus gerak balik JB..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!