mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label hantaran. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label hantaran. Papar semua catatan

Ahad, 11 November 2012

Hantaran dari perempuan

11 semua sekali. Theme is black... yang pasti aku terlepas lagi 3... ayoyo...










Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Hantaran dari lelaki

9 semuanya. Theme is green...












Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 4 November 2012

Jengjalan cari pasal

Hari ni, merayap seharian. Semuanya nak lengkapkan barang kahwin cha. Memula ke the zon, cari cekelat dan rokok. Cekelat tu tuk hantaran. Rokok, biasa la, untuk kendarat dan tamu nanti. Sempat lelepak pekena eskrem mcd dan ayam marry brown.

Pastu, gerak ke perling mall. Nak gi secret recipe, tempah kek kahwin. Setel kat situ terus ke pusat kahwin kat perling. Leh terserempak ngan ex-boss, hj. Bahrom ppdjb pulak kat sini. Sembang lebih kurang. Pastu masuk, beli reben dan bunga.

Balik, konon nak beli ayam penyet kat pit. Sekali tutup daaa... Nasi ayam talip la jadinya. Janji ada kebenda nak makan kan...



























Jumaat, 27 Januari 2012

Nilai 3 getaway

Pagi ni menyibuk ke Nilai 3. Nak cari hantaran untuk ucu. Pusing punya pusing, satu nilai 3 kami jelajah. Last sekali dapat juga idaman hati.


Dok lepak jap.. tenangkan fikiran. check apa yang nak dibeli dulu.


Pengembaraan bermula. Jom cari apa yang ada kat sini


Amboihhh.. sampai kuar kamera tu. bersemangat mencilok tul


Ini bukan hantaran yang dibeli. harga ja lagi 20 hinggit nak 1k. Cari yang lain la...


Tengok span ni cam bentuk la pulak ada kan.. stresss streeesss


Ada sesapa nak tengok rangka encik imran. moh le ke kedai ni


Jom melantak sup bedengung jap. nak jugak try apa yang bestnyer tu kan


Wallaoweiiii... penyambut tamu dia..


Mintak sup daging tambah mihun. Sambal dia memang bebetul bedengung beb... power tuh


Sempat lagi boh seround


Sekarang ni tengah meletup trend bakul besi la pulak.. kami pun ambik cenggini jugak.. nak tau cemana... tunggu harinya nanti la


Kami pun dapat jugak... yeaaaahhh!!!!


Dah setel semua baru leh merayap jap nengokkan bebenda lain ie kain. Kekekeke..






^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway
mknace xperia