mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label zoom. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label zoom. Papar semua catatan

Selasa, 7 Oktober 2014

Projek skodeng ayam bermula kembali


Projek skodeng ayam bermula kembali. Lama aku tak ngambik gambo ayam. Sejak model kesayangan aku mati masa kes selsema burung ituhari, langsung hilang mood aku nak ngambik gambo derang ni. Tadi tengok ramai la pulak melepak kat luar tu. Langsung aku keluarkan kamera. acu. Terus pakat lari. Aiyooo.. ni yang rindu abis ngan model kesayangan dulu tu. Takpa. Slow slow kita bina hubungan balik. Layan la dulu gambo lari lari ayam ni semua. i'll be back

Khamis, 10 Mei 2012

1Bestarinet @ SK Sikijang

Masa balik dari pontian, sempat singgah ke SK Sikijang. Sempat la sesat jap. Jalan masuk pun dah upgred. Dah jalan baru dah. Alhandulillah.. Berehhh... Line 1Bestarinet bergerak lancar.



Sempat snap sesambil nengok tempat ni.




Ni Zoom yang dipasang kekal. Terus masuk switch.


Posted via Blogger PC edisen