mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label ridsect. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label ridsect. Papar semua catatan

Sabtu, 23 Oktober 2010

Apasal la pulak ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 14 Oktober 2010
Masa : 6.30 pagi
Tempat : Rumah aku
Mood : Apa kes la pulak ni

Pagi ni tetiba ja ruang tamu aku penuh ngan lebah. Sudah.. Apa kes la pulak ni. Kena la setel dulu. Iqa ngan inaz dah melalak. Ambik ridsect. Habis semua kena sembur. Yang tak tahan tu banyak kali jugak la kena sembur. Ingat nyamuk ka, ni lebah la. Dah jatuh, kutip; bungkus. Gi buang lam perjalanan gi kerja. Aduiihh. Apasal la pulak ni. Maybe pasal sekarang ni pokok jambu sebelah rumah tengah galak berbunga. Aku bukak lampu, semua pakat serbu la kan..

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 10 Oktober 2010

Jengjalan 101010

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 10 Oktober 2010
Masa : 4.00 petang
Tempat : Tesco Bukit Indah
Mood : Lama tak kuar jengjalan cenggini

Hari ni memang hari yang banyak pengantin-pengantin baru kejar. ya.. 10.10.10. memang perfect. Rasanya kat spital pun mesti ramai yang pakat induce untuk dapat baby hari ni jugak. Memula kuar gi rumah pengantin kat kampung aku ja dah 3. Siap sebelah menyebelah rumah lagi. tu la penangan hari ni. tahun depan for sure 11.11.11 pulak jadi rebutan.

Pas setel ja lawatan ziarah ke rumah-rumah pengantin ni, apa lagi; gerak la kami semua ke tesco. saja hirup-hirup angin luar. tujuan sebenar nak beli kipas dinding. Kawasan pun dah bertambah. Kipas pulak yang kurang, nak beli air cond rasanya cam tak berbaloi la pulak nak bayar bil. Sekarang pun dah jejak dua setengah sebulan.

Sempat jugak aku beli ubat nyamuk letrik. Sian kat iqa ngan adik. Tiap maghrib asyik dok sembur ridsect ja. Baik aku beli ja yang letrik nih. Tak yah dok sembur sangat. Maghrib ja on. Lagi ekonomik. Bau pun lagi sedap.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom masuk tesco

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni ja yang tak gemar masa ke tesco. Kaunter bukak memang sangat sikit. Beli sibijik barang pun tarak kaunter ekspress. Tensen wehh..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat beli muqaddam iqa. Harga RM6. Bagi RM10 dia kata tadak duit kecik, berapa ada kasi ja. Kira halal katanya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Last last beli la dengan harga RM5

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Memula ingat nak turun pakai lip nih. mama la pulak taknak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Time beratur nak beli KFC. Apasal la lign panjang sangat nih. Kaunter pun bukak satu ja. Sib baik nama dia syafiqah jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara nunggu aku

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nampak takasima punya produk la pulak. semua pakat nak main

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok la si adik inaz nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dok kat atas alat gelek bontot kata adik inaz

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kedai ni yang tak tahan nih. Ada juai dog. Iqa cakap boleh tak beli dog pasal dog tu sangat comei.. iqa suka.. Adoooii...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat beli baulu warisan lagi. Aku lak terserempak ngan nozlie bukit indah. lama tul aku tak jumpa geng geng lama nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat main doraemon lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ternganga si adik nak tembak kapal lanun tu. kakaknya sibuk dok steer kapal

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni la alat halau nyamuk letrik yang aku beli. nice bau.. nyamuk pun tak nampak dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kotak dia.. leh tahan gak harga dia.. Dekat dekat RM10 untuk refill. Sib baik estimated satu sebulan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kipas baru untuk bilik aku..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kipas lama letak kat bilik komputer aka bilik study nih..

Enjoice...Sharing is power!!!