mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label sleep. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label sleep. Papar semua catatan

Ahad, 9 Mei 2010

Bila Ziqri menjerit

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarTengok la muka dia tu. Dengan penuh perasaan dia menjerit. Sekuat-kuat hati tu.. Pepagi ni sesaja sakat si Ziqri ni. Seronok lak dengo dia menjerit. Hihihihi. Lepas kasi susu.. Hayun sikit buai tu. Senyap la dia. Pastu terus layan tido. Ziqri, ziqri.

Kalau siang memang senang jer tido. Bukannya apa.. malam ni nak buat overtime kan. Kalau siang tepuk-tepuk pun leh tido. Kalau malam.. hisshhh.. bulat jer biji mata dia. Tu baru satu kampung leh dengo jeritan dia tu. Mana taknya, dua tiga pagi menjerit. Masa semua dah lena. Hahahaha..

::Klik untuk cerita penuh::



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 8 Mei 2010

Ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarNi baru betul gambo panas, sepanas goreng pisang panas. Sebab, baru amik tadi. Hahahaha.. kes mama dok bising pasal dah lama tak nengok gambo ziqri kat blog ni. Ye lah.. Sibuk sengsangat la kengkononnya sampai dah tak menyempat nak hapdet blog lagi dah kan. Tengok la sekali aku hapdet berapa banyak entri masuk haaa..

Ziqri, time siang memang tido jer kerjenya.. malam nanti siapla. Tido dah ikut stail aku dan kakak-kakaknya dah. Kalau tunjuk gambo tido cenggini tak tahu nak kata, samada tido ker jaga; sebab mata memang tak tutup rapat.. tapi kalau dia dah tido.. hmmmm.. aman donia.. kalau dia jeritttt...

::Klik untuk cerita penuh::



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!

Ziqri's first time in buai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarGambo ni pun dah lama amik, sampai dah bersawang dah lam memory card lam kamera. Cam biasa, hari sabtu ngan ahad jer ada sikit masa untuk hapdet blog aku nih. Pergghh.. Makin lama makin sibuk lak.. Tetambah makin banyak yang kerajaan nak buat sekarang nih.

Ni, kira first time Ziqri masuk lam buai. Buai ni turun temurun dari kakak syafiqah dia lagi ni. Turun ke Syafinaz, dan sekarang ni Ziqri's turn. Kain pun tarak lagi, masa ni la. So, nak tak nak; pakai kain pelekat abah dia jer la. Ziqri enjoy lak tu. Hahaha.. pasni berbuai jer la awak ni..

::Klik untuk cerita penuh::




©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!