mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Operasi. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Operasi. Papar semua catatan

Rabu, 23 September 2015

Operasi Raya Haji 2015


Operasi Raya Haji 2015. Maka. Bermulalah operasi. Ayam kicap. Selamat Aidiladha 2015. Syafinaz punya outfit memang tokleh tahan tu. Tu pun nangis jugak. Pijo tangan.

Jumaat, 17 Ogos 2012

Operasi simen bermula

mknace unlimited™ | Operasi simen bermula
dah mula dah
Dah mula dah projek menyimen garaj nih. Boleh tahan luasnya kawasan terlibat. Tak tahu la sempat ker idak sebelum waktu berbuka nih. Kita tunggguuu...



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | Operasi simen bermula
satu kawasan ni leh masuk dua keter nih

mknace unlimited™ | Operasi simen bermula
leh tahan luasnya kawasan disimen

Operasi pecah simen bermula

mknace unlimited™ | operasi pecah simen bermula
OK. Pasal awning dah setel, kini dah tiba masa untuk menyimen semula parking keter
Petang rabu nih dah boleh mula menyimen semula garaj. Pasal awning pun dah setel. So, mula la menyimen separuh kawasan dulu. Apa pun, kena ratakan dulu kawasan. Pasal ada tinggi rendah. Kawasan luar tinggi pasal dulu kat sini memang ada kawasan lepak kitaorang, kira cam beranda la, tapi atas tanah. So kena pecahkan kawasan luar, pastu baru boleh kasi simen rata satu kawasan.



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | operasi pecah simen bermula
drill drill drill

mknace unlimited™ | operasi pecah simen bermula
adoyaiii.. cepat panas la pulak drill nih

mknace unlimited™ | operasi pecah simen bermula
berenti jap gi amik drill lagi satu

mknace unlimited™ | operasi pecah simen bermula
dah sampai drill tambahan ngan hammer

mknace unlimited™ | operasi pecah simen bermula
taruk gris kasi licin

mknace unlimited™ | operasi pecah simen bermula
dua drill satu hammer... tukarganti guna

mknace unlimited™ | operasi pecah simen bermula
memula ingatkan dapat wat cepat. lantai sedia ada tebal, drill cepat panas

mknace unlimited™ | operasi pecah simen bermula
dua drill kena pakai. panas tukar

mknace unlimited™ | operasi pecah simen bermula
dah. berenti dulu. buka. esok sambung semular

Khamis, 16 Ogos 2012

Operasi cari pelita raya

mknace unlimited™ | Operasi cari pelita raya
dapat jugak pelita ni, dengan harga yang ok la kan
Petang ahad lepas, diulang; ahad lepas (nampak nao bila kije aku memang tak sempat nak nulih blog dah, hahahaha), kitaorang gi merayau carik pelita raya. Memula singgah kat mydin, pasal aku rasa mesti murah kan kat pembekal barang kedai 1 mesia nih. Sekali nengokkan.. seketui RM5. Pergghhh... Ini janji terburai dompet nih...

Pastu terus ler buat keputusan gi nengokkan kedai dua hinggit dulu. Berapa dia taruk, sebat ajer la pasal aku dah malas nak mengulang ke medin ni lagi. Bukannya dekat weeiii... Siap kena pusing roundabout satu pusingan penuh lagi, padahal dekat jer.. Berenti jap kat luar pasal ucu nak bayo zakat fitrah.

So.. sampau kedai 2N. Tarak. Singgah kedai RM2.. Sib baik ada. Habis aku selongkar. Dapat 5 ketui. Kira ok la kan. Sekali masa bayo, ucu gi amik lagi satu. Apahei la pulak. Ucu pun cerita. Chaiiittt.. Ada ka patut satu RM2, 3 RM5.. apa nih... Dah kena amik 6 nak kasik cukup RM10.. Kuikuikui.. Sib baik ada kedai nih..

Pastu singgah KFC pasal duit dah save kan. Hahahaha... Terus beli pakej yang dapat flask tu..



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | Operasi cari pelita raya
memula carik kat mydin nusajaya

mknace unlimited™ | Operasi cari pelita raya
sempat bayo zakat fitrah si ucu nih

mknace unlimited™ | Operasi cari pelita raya
sib baik ada kedai nih
mknace unlimited™ | Operasi cari pelita raya
duit lebih leh beli kfc.. yihaaa


mknace unlimited™ | Operasi cari pelita raya
sempat membeli kfc n dapat flask, terus ambik dua, kang bergaduh pulak