mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Mak Ucu. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Mak Ucu. Papar semua catatan

Sabtu, 25 Julai 2015

Yok Raya Johor 2015 : Mak Ucu


Yok Raya Johor 2015 : Mak Ucu. Petang semalam. Seronok Sabrina main ngan kebudaks. Sebaya ngan adik inaz, tapi body... iqa pun kalah.

Sabtu, 27 Jun 2015

Iftar with Birthday Celebration for Syafinaz, Mak Ucu and me


Iftar with Birthday Celebration for Syafinaz, Mak Ucu and me. Kalau ikutkan dah buat dah untuk syafinaz. Yang order pizza tu. Tapi mama siankan inaz. Takde kek. So. Petang tu, orderkan kek untuk dia dan lagi dua orang yang juga besday jun nih. Petang tu jugak bawak dia ke KFC untuk beli apa yang dia nak. Tapau 9 ketul. Masa nak balik sempat beli anna dan elsa kat bazar karat nusa perintis sebagai hadiah besday.

Ucu sampai dengan 15 ketul lagi ayam kfc. Kicap letup gitu. Pergghhh... Kembung perut masa berbuka. Ngan sotonya, ngan kfcnya, ngan keknya. Tapi... ayam kicap sooo tak best bagi aku. Sib baik aku beli hot and spicy gitu.