mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label posing. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label posing. Papar semua catatan

Ahad, 29 Disember 2013

Posing sebelum pulang

Posing sebelum pulang. Walau tak puas hati. Posing la dulu sedapkan hati. Huhuhu... pasni takyah la gi lagi. Makin tak best la pulak.

Rabu, 25 Disember 2013

Majlis pertunangan along - Sesi posing posing bersama ahli keluarga

Majlis pertunangan along. Sesi posing posing bersama ahli keluarga. Layan ajer la yea

Selasa, 10 Disember 2013

Posing tepi bendang

Posing tepi bendang. Apapun. Senap senap dulu. Nak dapat yang sekepin tu bukan mudah. Bergasak dulu tuh.

Selasa, 25 Januari 2011

Kebudak kerol part IV

Klik untuk gambar yang lebih besar
Posing jangan tak posing
Hari Ahad lepas, bawak semua kebudak nih jengjalan. Lama naw tak jalan. Sejak masuk 2011 mana ada kuar jengjalan lagi. Dah naik monyok dah sorang sorang. Jadi, sedang elok hari ahad tu pun takde pape.. terus la kuar merayap.

Biasa la.. Dah reramai cenggini masa bersiap dah makin drag. Dulu iqa sorang, nak kuar ja amik masa setengah jam sebelum bebetul dapat kuar. Masuk adik inaz dah jadi sejam. Tambah ziqri tak mahu jadi sejam setengah.. Dah siap tunggu mama dia la pulak. So apa lagi.. posing posing la dulu kan.

Dah posing, layan tv, dah layan tv siap layan tido lagi, encik ziqri la. Dah penat sangat berposing sama main. Kikiki>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
si inaz siap amik kucing mainan kakak dia lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
elok la tu, kakak dukung ziqri, adik dukung kucing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nak rotan???

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tutup muka pakai ziqri la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sempat nengok muka kakak dia tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lohhh.. apasal ditutup muka lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
buat mulut la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kan comel cenggini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sampai terangkat kaki tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kan dah tido.. penat gamaknya nih

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 9 Januari 2011

Meet our new teletubbies : Jikeri

Klik untuk gambar yang lebih besar
Pakai baju kakak dia, dengan rambut baru potong, dah cam teletubbies la pulak
Malam semalam mama pakaikan ziqri baju kakak dia. Sebijik cam teletubbies, ngan bulat dia, ngan comel dia. Kekeke.. Laju tul merangkak. Sampai butang semua terbukak. Memang tak sama anak jantan sorang nih. Baru hang tau penangan anak jantan aaa>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok la seluar dia tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tau marah bila kakak dia sakat isap botol dia. Time dia isap botol kakak dia, saja ja muka dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak ke mana lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepak isap susu balik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni dah cam nak baring ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mana ada orang isap susu cenggini ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Belasah aje la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. jatuh la pulak botol

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sampai nampak pampers tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jatuh lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
berlari(!?) ke kawasan pc

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lepak kat katil jap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
main ngan bantal

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
aktiviti rutin.. gigit beg tangan mama

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tali pinggang aku pun dah abis dikerjakan.. la ni beg mama la pulak

Enjoice...Sharing is power!!!

Selasa, 14 Disember 2010

Asyraf : The big moment

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 12 Disember 2010
Masa : Sepanjang hari
Tempat : Rumah den @ Baling
Mood : Tak tau nak cakap.. berubah ubah

Alhamdulillah.. Semuanya dah selesai. Sepanjang hari penuh dengan kemeriahan. Cuma ada sikit misunderstanding. Tak kisah lah. Semuanya pun dah selesai. Semoga Asyraf hidup bahagia bersama Asmah sehingga ke akhir hayat. InsyaAllah.. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Deretan cenderahati untuk setiap tetamu yang hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amboihh.. nak melawa la ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tempat kejadian hari ini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
apasal bila ambik gambo kahwin mesti nak ambik gambar gambar cenggini?

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tuan rumah menunggu tetamu hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makanan yang sedia menanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Flower girls and a boy are ready to rock!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gula gula untuk kebudak yang datang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni adik bongsu yang rasanya pun dah tak lama lagi nak merasa pelamin jugak nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Terima kasih kerana sudi datang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Antara tetamu yang hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beramah mesra ngan tetamu yang hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Team kompang sekolah menengah baling

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. ni la pengapit kecik pak cik mak cik nanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sampai dah pasangan pengantin nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
are you ready??

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom berarak ke rumah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Disambut dengan meriah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cemoei tak kebudak depan tu.. yang atas pelamin memang dah segak dah pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tepung tawar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makan berdamai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersama kek yang bakal kena lapah potong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Potong kek

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bergambar bersama keluarga mertua

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi posing ngengada anak tuan rumah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cucu yang dah lentok tahap gaban dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat main cak cak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nyanyian dari iqa untuk pak cik dan makcik nya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing kat bilik bermula

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing jangan tak posing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Outdoor sikit

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
@ pelamin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mari kita penuhkan pelamin dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa ngan adik inaz

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pengantin dah turun padang dah pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alhamdulillah.. ada jugak gambo keluarga pengantin.. hmmm...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing bersama cucu sebelum pulang

Nak tengok lebih pi tengok kat album facebook >>> Album 1 >>> Album 2

Enjoice...Sharing is power!!!