mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label bunga telur. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label bunga telur. Papar semua catatan

Isnin, 21 Julai 2014

Seharian melayan pelabelan


Seharian melayan pelabelan. Perghhh. Hari ni memang menarik. Satu demi satu query diteliti. Tiba masa untuk semak pada tapak. Turun ke dua sekolah dengan bilangan mismatch terbanyak. OK. Nampak cam a bit OK. Perlu sedikit penambaikan lagi. Sesambil tu beronline sesama team yang lain. Banyak lagi yang diperolehi. Perbetul lagi. Sekarang ni tak sabar nak nunggu data baru untuk buat sampling baru. Yihuuu... Sesambil tu layankan kalender yang baru aku jumpa tersorok lam printer tak dihargai. Huhuhu. Pastu nengokkan bunga telur yang bakal diberi untuk majlis khatam quran esoknya.

Selasa, 14 Disember 2010

Asyraf : Settling down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 11 Disember 2010
Masa : 3.40 petang
Tempat : Rumah den dokek kampung sana
Mood : Penat, letih, krem dah kaki ni ha

Esok dah nak tiba hari penting dah nih. Hari ni semua mender mender terutama hiasan dan deco kena la siap kan. Dari bunga telur sampai ke langsir, dari meja makan sampai la ke katil.. semua kena siap.. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tokei pun turun padang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kena bawak keluar dah ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bertambah ramai menolong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sampai bersidai kebudak nih semua

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sampai patah leher posing tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Leh tahan jugak la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Design pakai dua kain semata

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat bagi isyarat lagi tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kat dalam tengah sibuk ngan langsir la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni apa kes la pulak nih

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 3 Mei 2009

Bunga telur

Photobucket

Bekas bunga telur ni makin lama makin pelik kan. Sampai sesetengah tempat dah takde bunga telur lagi dah. Yang ni yang terernyer pasal pakai kertas surat khabar jer. Pastu dicat warna cekelat. Kiut kan. Kretip betul.