mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label layang layang. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label layang layang. Papar semua catatan

Jumaat, 10 Disember 2010

Asyraf : Persiapan semakin rancak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 9 Disember 2010
Masa : 4.00 petang
Tempat : Depan umah
Mood : Happy

Makin rancak persiapan petang ni. Siapkan platform, uruskan tisu dan souveinier, main layang layang(??!?). Klik cerita penuh untuk detail.



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kena tutup parit depan nih.. takut nanti ada bebudak terjatuh dalam dia kang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Paku jangan tak paku

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lama tak bawak keter tarak power stereng ngan manual.. berat beb.. terkeluar urat bila nak korner

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Berenti beli kayu lagi.. nak cover parit punya pasal kan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sekali tokei dia kata dah anto.. hampes tul.. tapi yang aku perasan ada sebatang kayu sebijik spec yang diorder tu terjulur keluar ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara tu kat umah sibuk dengan upacara lipat tisu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Barang kering pun dah sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Waa.. skill ni aku belum ada nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nenek kedah tengah dok turun skill lipat tisu dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK.. semua kena ikut cenggini tau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bolehh.. malaysia boleh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sayup sayup ja nampak bebudak tengah bendang nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dok main wau la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Uiihhh.. leh tahan noo.. siap balik johor nanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik punya dah jatuh la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jaga naaa.. nanti pak cik lambung adik tarik aaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK tarikkk!!!

Enjoice...Sharing is power!!!

Khamis, 9 Disember 2010

Asyraf : Dah beli wau apalagi kan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 8 Disember 2010
Masa : 6.00 petang
Tempat : Bendang belakang rumah
Mood : Yihuuu!!!

Lama tul tak main wau.. sebenarnya memang nak bagi bebudak main. Tapi pasal waunya besar sangat, naik pun terlebih tinggi, dengan tali senipis tidak.. Last last aku jugak la yang main aka.. tukang gulung tali. Hahahaha.. klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tinggi tul naiknya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kena kontrol jap sebelum kasi kat bebudak nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adam pun nak tertarik ngan wau nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kontrol balik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok la tangan inaz tu.. bukan dia tarik wau, wau tarik dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa pun dah masuk campur

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa main balik wau senyum dia ngan batun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tinggalla inaz sama mama ngan ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Team berdua ni dok layan baik ja layang layang dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. tersangkut la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Abah.. adik dah tak nak ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri sempat posing ngan mama

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya punya takde ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Takpa la.. saya posing aje la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amik gambar saya sama mama sama gunung

Enjoice...Sharing is power!!!