mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label khemah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label khemah. Papar semua catatan

Sabtu, 1 Disember 2012

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT

Alhamdulillah. Petang jemaat tu jugak khemah dan landskap datang serentak. Khemah arabian ada 5, bunga dan pokok untuk hiasan meja makan berdamai. Setel ja, terus bantu pasang kipas sekali. Nenek dan atuk kedah pun tiba malam tu jugak.

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
pokok untuk landskap tiba dulu

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
diturunkan

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
tak lama kemudian meja, kerusi dan khemah pun sampai

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
susun kat rumah dulu

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
masih turunkan meja

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
dan lagi

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
dan lagi

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
khemah pulak

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
turun dan susunkan

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
besar jugak kawasan dicover

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
boleh kata habis lorong 2 dicover

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
susun dan pastikan semua cukup

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
hujung ke hujung tu

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
satu satu dikeluarkan

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
dah tiga khemah

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
yang keempat

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
setel

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
turunkan kerusi

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
setel

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
setel.. dah boleh naikkan dah ni

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
jom

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
satu setel

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
jom yang kedua

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
naik yang kedua

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
sementara tu khemah  dipindahkan ke tempat sepatutnya

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
setel tu

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
jauh mata memandang

Ucus : Khemah dan landskap MPJBT
pasang kipas


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Khamis, 22 November 2012

Khemah dapur dah naik

Petang ni, khemah dapur pun dah naik. Makin hampir, makin hampir.

dah sampai dah lori bawak khemah dapur

mula turunkan barang

syok aje dedua kebudaks ni

mula memasang

cenggini cara dia

ok, kasi naik

masukkan skru

setel

naikkan kanvas

apa aje yang diselongkar tu

sebelah dah setel

setelkan sebelah lagi

ok... tambat

penyudah

setel khemah dapur

ok semua setel


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Selasa, 14 Disember 2010

Asyraf : Khemah ketujuh naik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 11 Disember 2010
Masa : 9.00 pagi
Tempat : Depan Rumah
Mood : Rumahku dipenuhi khemah.. yuhuuu..

Maka pagi ni naik la lagi satu khemah depan rumah den menjadikan khemah makan makan ja dah tujuh. Hampir 90% kawasan rumah dah bertutup. Sementara tu kaum ibu pulak sibuk dengan aktiviti hiris menghiris.. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mari hiris menghiris

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tumbuk menumbuk pun ada jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah makin ramai dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makin cepat siap kije

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Antara yang hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kaum lelaki pulak sibuk naikkan khemah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Khemah tukang masak pun ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Khemah ketujuh akan dinaikkan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pasang besi penyokong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kena pasang rapat rapat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK dah nak siap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Buat betul betul aaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pisang ni esok baru potong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yang dah siap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sian pokok nih.. takpa satu hari ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yang ni memang kena cantas abis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap susun meja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah boleh enjoy sikit

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Barisan kusi meja depan umah

Enjoice...Sharing is power!!!