mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label mesin basuh. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label mesin basuh. Papar semua catatan

Ahad, 29 September 2013

Mencari pengganti di hari Sabtu


Mencari pengganti di hari Sabtu. Hari yang sangat memenatkan. Tetambah, bila benda yang dicari tak ketemuan. Huhuhu. Nak cari mesin basuh, nak cari mesin basuh. Berjalan ke Tesco, beli susu dan pampers yang tengah sale. Sesambil ngusyar mesin basuh. Tak dapat. Singgah Pizza Hut lunch. Cari lagi, tak jumpa jugak. At last, sampai ke malam mencari. Ponek bertingkek tingkek, ponek bertingkek tingkek. Tapi, dapat la apa yang dicari. Pastu sesaja main kamera amik gambo malam. Read on...

Isnin, 12 Disember 2011

Daewoo Daema Fuzzy Logic



Selamat datang daema. Walaupun 7kg jer, rasa ok kot.

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Ahad, 11 Disember 2011

Rosak jugak akhirnya



Lama hayat mesin basuh ni. Seusia iqa. Beli lepas iqa lahir. Sekarang iqa dah nak masuk darjah 3. Banyak jasa dia pada kitaorang. Tapi nak buat camnokan.

Masa tu memang beli yang beso. 9 kilo. Toto pun boleh masuk. Tadi atuk tengokkan. Mana tau masih boleh godakkan. Tapi, sayangnya tak kesampaian nampaknya. Terpaksa usung dan simpan kat luar. Terima kasih atas jasa selama ni.

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway