mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label 6 month. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label 6 month. Papar semua catatan

Ahad, 10 Oktober 2010

Kembara remote Ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 9 Oktober 2010
Masa : 6.55 petang
Tempat : Rumah
Mood : Apa ni??

Petang ni saya jumpa benda baru. Bendanya kaler hitam. Ada butang kaler-kaler. Apa agaknya ntah. selalu nengok kakak ngah tekan-tekan. Abah pun selalu jugak tekan-tekan. Tapi bila diaorang tekan, dia tunjuk kat tv. Pastu tv pun ubah. Kalau kakak ngah tekan, lepas tu mesti dengar lagu-lagu. Abah tekan tv jadi bising. Pelik la saya..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak jadi apa-apa pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah tekan pun takde pape pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Letak cenggini pun tak jadi apa jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Eisshh.. susah tul la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gigit pun tak jadi apa apa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok belakang ada apa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apasal kakak ngah wat senang ja

Enjoice...Sharing is power!!!

Ekspedisi kembara en.Ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 9 Oktober 2010
Masa : 4.35 petang
Tempat : Rumah
Mood : Amboih amboih amboih

Pantang lepa letak atas lantai, satu rumah dia jelajah. Tu la dia en. Ziqri bujang kita sorang nih. Tadi siap masuk bawak coffee table depan tv la. Jelajah tepi lemari la. Ni merangkak keliling lemari baju dia la pulak. Nampak cik rimau tu. Tu la kabinet simpan baju en. ziqri kita nih. Pantang nampak benda atas lantai semua dicapai dia. Biasa la.. budak baru nak kenal dunia. Perasaan eager nak tahu dengan perasaan ingin bebas sentiasa membara.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haa.. mana lagi ni nak gi merangkak nih. Pantang lepa haaa..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bulat mata dia bila nampak aku ngan kamera nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak gi ambik kamera abah ni.. pasni ziqri leh wat outing la pulak. hehehehe

Enjoice...Sharing is power!!!

Jom merayap bersama en.Ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 9 Oktober 2010
Masa : 10.00 pagi
Tempat : Rumah
Mood : Alamak.. satu rumah dia pusing

Ziqri lepas demam baru ni, dah dapat kaki. Pantang lepa; satu rumah dia pusing. Tadi masa nak amik gambar pun, dia kejar kamera tu. Perghh.. Jauh tu kejadian kejar mengejar ni jadi. Dia tak kira la ada apa halangan depan dia. Dia kejar ja..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Habis.. dia dah start kejar dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kira cam lompat besi palang buai tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Meneruskan usaha pengejaran

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cepatnya dia dah sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boleh tak dia naik atas tilam nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cubaan nak naik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. jatuh la pulak.. ziqri tak kuat lagi nak angkat badan dia ni.. ciann

Enjoice...Sharing is power!!!