mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label gift. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label gift. Papar semua catatan

Ahad, 1 Februari 2015

Peg-Perego Pliko P3 Compact for Fiqri


Peg-Perego Pliko P3 Compact for Fiqri. Rezeki Fiqri sebenarnya ni. Kebetulan jiran dapat dari bosnya yang dah pulang ke negara asal; langsung dia kasi kat Fiqri. Alhamdulillah. Terima kasih banyak-banyak. A bit pening jugak memula nengok. Camner nak bukak ni. Sib baik ada makcik youtube. Setel. Pastu. Terus ceraikan untuk dicasuh dulu. Layannn...

Selasa, 16 Februari 2010

Hadiah dari atuk Johor

©2010mknaceunlimitedBangun jer pagi ni, lum sempat lagi iqa tergeliat sana, menggeliat sini; abah dan mama dah bising-bising jerit epi besday. Terkejut iqa. Oooo.. iqa pun dah lupa hari ni harijadi iqa. Iqa baru nak kuar bilik, atuk lak masuk bagi satu bungkusan kat iqa.

Ni hadiah dari atuk..
Apa ni tuk.. Iqa mesti suka punya..
Buka la..

Iqa pun buka la.. Waaa.. Microfon.. tapi microfon ni takde wayar.. Wow.. atuk terus pasangkan.. Cuba iqa cakap.. Hello.. hello.. dari dalam bilik iqa dengar suara iqa kat speaker luar.. Waa.. bestnyer.. Hari ni iqa ngan inaz suka hati nyanyi dari sofa gitu.. Sebelum ni mana boleh.. Wayar tak sampai.. Tima kasih atuk..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited
Iqa nyanyi sambil berbuai.. rasa macam bawang putih lak.. hehehe...

©2010mknaceunlimited
Iqa suka tau dapat bender ni.. tak tau abah nak kasi apa lak..

©2010mknaceunlimited
Abah nak kasi apa yaa kat iqa...