mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label awal pagi. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label awal pagi. Papar semua catatan

Jumaat, 8 Jun 2012

Gunung Baling


Pagi ni boleh pulak kabus tebal selubung Gunung Baling.. Apa laiee... Snap snap snap. Buat panorama, auto guna x8 aku jer. Nak buat lagu mana kan. Kat bawah ni aku masukkan sekeping lagi sebelum aku mula bergerak meninggalkan bumi bertuah Baling nih..

Via Blogger PC edisen


Enjoice...Sharing is power!!!

Selasa, 27 Disember 2011

Deserted???!!?



Aku sampai awal ke, aku tersalah tempat ke. Dalam kepala terpikir semua dah pindah bangunan baru jer..

Dah capai kunci semua, terserempak dengan ustazah. Sib baik aku tak start keter gi bangunan baru lagi. Ish ish ish... Tu la. Asik outstation ja memanjang



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway