mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Get Well Soon Cikgu Kamil. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Get Well Soon Cikgu Kamil. Papar semua catatan

Jumaat, 14 April 2017

Get Well Soon Cikgu Kamil


Get Well Soon Cikgu Kamil. Aku sendiri pun dah tak ingat hari lagi dah. Petang tu aku mintak time off. Nak bawak inaz gi klinik. Dah dua hari kot dia sakit perut. Noti tul bapak dia. Ke dah masuk kategori jahat sikit dah ni. Leh tahan jugak ramai orangnya nih. Layan aje la. Dah masuk angin dah ni ha kata doktor. Dapat ubat dan MC. Balik. Petangnya. Mama ajak gi tengok Kamil. Member masa kat UTM dulu. Sekarang ngaja kat STF. Kalau ikut. Aku pun patut ke STF tapi aku dapat nolak-nolak manja gitu. Hehehe. Balik bab Kamil. Kamil dah disahkan mengidap Gullain Barre Disease. 1 dalam 100,000. Sampai aje dah penuh orang. Ramai ex student dan parent datang melawat. Sian nengok keadaan kamil. Nak gerak pun payah. Sesekali air mata mengalir. Hmmm.. Bak kata ustaz Azman. Setiap manusia ada rezeki masing-masing yang Tuhan dah tetapkan. Semoga Kamil dan isterinya tabah dalam menghadapi ujian Allah ni. Sapa nak gi melawat leh gi HSAJB, Blok D Tingkat 2 Katil 17. Sori ekk nurse. Aku pun amik gambo jugak tadi. :P