mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label 10 bulan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label 10 bulan. Papar semua catatan

Sabtu, 22 Januari 2011

Ziqri : Walk walk session

Klik untuk gambar yang lebih besar
Ceewah.. tengok la gaya dia tu
Ziqri sekarang dah leh maju lam 3 ke 4 langkah dah. Hebat seyyhh.. Hehehe. Suka dia orang semua bersorak bila dia melangkah. Ala ala pemain bola baru score gol. siap cheerleader semua dok bersorak meraikan kejayaan dia. Tengok la gaya releks dia tu, berdiri; sambil bersandar ke kusyen tuh. Jom kita layan aksi dia nih. Bukan senang tau, pasal dia memang pantang nengok kamera aku nih. Taunya nak kejar ja>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah start nak kejar dah.. Kan aku dah cakap. Hala kamera terus merangkak kejar.. susah la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak dapat mula la melalak. kikiki

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dengar taklimat dari mama dulu camner nak berjalan. hehehe

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. kan dah melangkah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lagi.. lagi.. we want more.. we want more..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nanti nanti la, ziqri dah penat tau

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 8 Januari 2011

Abang Ziqri dah nak 10 bulan

Klik untuk gambar yang lebih besar
Lepak jap ngan kakak dia yang nak gi daftar taekwando pagi ni
Abang jiqri ni pun dah nak masuk 10 bulan dah. Progress terkini dia.. dia dah leh sebut mama sebelah siang dah.. kalau tak.. sebut mama sebelah malam ja. Time nak tido je la tu. Yang lain.. abah abah abah.. jeles mama dia.. Progress kedua, dia dah leh berdiri selama 3 saat. Dah makin maju dah tu. Tak lama lagi tu berlari la ni>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dengan pembaris la pulak. Siap bergendang ke bakul tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepak jap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya nak berjalan ke mana pun susah.. Abah asik nak amik gambo ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bukan setakat berdiri, berjengket tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ada ajer barang nak dikemas dia nih.. ziqri ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pemantauan beg mengaji kakak kakak dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Main lam bakul jap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
hai.. bahaya nih.. berdiri kat hujung tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
iqa dah siap.. tali pinggang masih putih pasal.. baru belajar sebulan pastu pindah sekolah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni baru nak sambung belajar balik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
camana nak ikat ni haa..

Enjoice...Sharing is power!!!