mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label roti canai. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label roti canai. Papar semua catatan

Ahad, 17 Februari 2013

On the road again to Baling

Hari esoknya, baru kami gerak semula ke baling. Lepas subuh semua dah siap. Beli sarapan roti canai, sarap then terus gerak.

On the road again to Baling

Brli roti canai kat sini. Aku nombor 3 order, so... cepat la dapatnya

On the road again to Baling

Sabtu, 26 Mei 2012

Roti satu...

Sarap dulu...

Posted via Blogger X8











Sabtu, 18 Februari 2012

Tapau sarap

Lepak jap kat sini, gerai depan awana cafe. Tapau roti kosong, roti telur sama roti jala. Terbaeekkk!!!!



Jumaat, 25 November 2011

Jom sarap dulu

Pagi ni bawak semua gi sarap dulu, semalam semua lepak jer depan layan the mummy trilogy jer. So pagi ni kita wat sesi outdoor la pulak. Sebelum merayap... Kita makan duluuuu... Terbaeekkk!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Selasa, 15 Februari 2011

Roti Canai for the birthday girl

Klik untuk gambar yang lebih besar
Pagi ni merayap ke luar jap, ziqri suka tul nengok luar cenggini
Hari ni spesel sikit, selain cuti sempena Maulidur Rasul, hari ni merupakan besday iqa yang ke lapan. So, malam ni memang la nak buat mari potong kek untuk dia. Dan banyak lagi la. siap nak kuar gi beli jajan nak belanja memember kelas dia esok.

Sementara nak nunggu kuar gi amik kek dan beli jajan tu, iqa ajak makan roti canai kat luar. Si iqa ni memang suka makan kat gerai. Makan kat umah tak best katanya. Kat sana leh order. memang la. Dah nama pun kat gerai kan. Semua ada. Apa pun dia sorang ja yang makan pasal aku tapau untuk aku dan yang lain. Biarla dia spesel sikit. Besday girl la katakan>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
haaa.. apa lagi.. order la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sempat amik gambo aku. sian katanya.. asik takdak gambar ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
encik ziqri yang bulat matanya tapi sepet

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah sampai dah air teh ais dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
siap tumpah ke baju tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ok.. masa untuk makan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
motor yang mata ziqri tak lepas memandang dari tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sedap iqa?

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
slow tul makan dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
orang tak ramai sangat pagi nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah sudah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tapau pun dah sudah sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tengok la si ziqri nih.. agaknya apa yang dipandang dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
of coz motor tadi.. ni bukti dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
abis baju.. tu pasal kekadang malas makan kat luar nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ok.. jom kita balik.. saya cam biasa.. kasi bukak tingkap separuh yea

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 9 Oktober 2010

Jom Ronda-Ronda : Gerai Roti Canai Nusa Perintis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 9 Oktober 2010
Masa : 8.50 pagi
Tempat : Nusa Perintis
Mood : Lepak makan jap aaa..

Hari ni baru dapat lepak sikit. Banyak masalah negara yang dah selesai. Keluar makan roti ngan kebudak nih. Mama dia kirim roti sardin ja. Lepas makan nengokkan tapak fun fair yang tak setel lagi ni. Paling bising si adik inaz la. Tak sabar nak main kata dia.. Sebelum balik gi beli majalah dulu. Terbang la RM20. Buku princess iqa ja dah RM10. Hahaha..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa nak roti kosong ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik taknak kuah yang ada kaki ayam nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku ja la yang amik kuah tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sibuk dan bertambah besar dah gerai nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apasal iqa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik tak dulik.. nak makan ngan tangan jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bila nak siap nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Macam lama ja lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat lagi snap tuh.. lori bawak ikan dari pintu ke pintu

Enjoice...Sharing is power!!!