mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label petang. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label petang. Papar semua catatan

Rabu, 25 Disember 2013

Lepak lepak petang krismas

Lepak lepak petang krismas. Lepak sri skudai. Majlis pertunangan along anak pak utih.

Ahad, 2 Disember 2012

Ucus : Rewang Petang Sabtu

Sebelah petang, rewang potong bahan untuk masakan esok, pasang meja dan kerusi. Ready untuk sesi yasin malam ni.

Ucus : Rewang Petang Sabtu
atuk dan nenek kedah

Ucus : Rewang Petang Sabtu
dah mula acara memotong

Ucus : Rewang Petang Sabtu
makan ler dulu kan, tapi semua nak buat kerja dulu

Ucus : Rewang Petang Sabtu
potong jangan tak potong

Ucus : Rewang Petang Sabtu
set pa pun dah dipasang

Ucus : Rewang Petang Sabtu
cili kering

Ucus : Rewang Petang Sabtu
apa pulak diposing encik aku kat sini

Ucus : Rewang Petang Sabtu
nenas

Ucus : Rewang Petang Sabtu
malu la pulak nenek ni

Ucus : Rewang Petang Sabtu
bestnyer nengok nenas tu

Ucus : Rewang Petang Sabtu
hujung ke hujung

Ucus : Rewang Petang Sabtu
mama memilih lagu untuk nyanyian bagi hiburkan orang yang datang rewang

Ucus : Rewang Petang Sabtu
sarungkan kerusi... lawa rambut bang..

Ucus : Rewang Petang Sabtu
bahan yang dah siap dibawa ke bahagian masakan


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Selasa, 31 Ogos 2010

Ziqri - edisi jom mandi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 31 Ogos 2010
Masa : 6.20 petang
Tempat : Rumah den
Mood : Sukahati

Ni, cam biasa; masa mandi petang Ziqri. Bukan main girang kalau dah dibukak baju dia.. Ucu dia buat bengong lak tu, baju di letak ajer kat atas kepala. Tapi Ziqri tak kisah, dia sukahati jer.. Yang penting pasni leh lompat-lompat masa mandi.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita mandi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sukanya saya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bila nak mandi daa...

Enjoice...Sharing is power!!!