mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label dance. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label dance. Papar semua catatan

Sabtu, 8 Mei 2010

Bender yang paling iqa dan inaz suka kat pasaraya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarIqa ngan inaz memang pantang kalau ada persembahan tarian kanak-kanak kat pasaraya. Diaorang sanggup melopong kat situ sampai persembahan tamat. Aku la yang penat nunggu. Tetambah kalau sekolah ballet ni yang buat persembahan. Memula tensen gak. Tapi lelama, aku pun dah leh ler jadi patung jaga kat belakang tu nunggu sampai persembahan tu tamat. Tapi yang bestnya, berbeza ngan bebudak lain, diaorang paling tak suka badut atau maskot. Memang diaorang akan lari punya. Tapi kalau pasal persembahan tarian ni. Sanggup tu berasak sampai ke depan.

::Klik untuk cerita penuh::



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!

Rabu, 22 April 2009

Iqa's dance in video



Sesambil dok tunggu Iwan baiki semua pintu rumah aku
Aku pun mengedit bideo tarian Iqa
Dari henpon bini aku
Tengok ler hasilnyer
.
.
.
Cam kena beli bideocam jer kan