mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label pengarah pelajaran johor. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label pengarah pelajaran johor. Papar semua catatan

Sabtu, 4 Mei 2013

Pelancaran Sukarelawan GM1M Johor

Pelancaran Sukarelawan GM1M Johor telah disempurnakan oleh Tuan Pengarah Pelajaran Johor, jam 2.30 petang Isnin (29 April) di Dewan Bitara Budi, SK Sri Bukit Pasir, Muar. Kehadiran guru muda dari seluruh daerah negeri Johor diluar jangkaan. Semoga GM1M Johor akan terus mantap.

Selasa, 13 November 2012

Majlis doa selamat

Alhamdulillah. Pengarah dah selamat pulang dari menunaikan haji. Semoga mendapat haji yang mabrur. Majlis ini diadakan bertempat di lobi JPN Johor pagi semalam.









Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 12 Mei 2012

Hari Kenduri Sedunia

Hari ni hari yang penuh ngan acara makan-makan. Kembung perut aku hari ni. Terlebih air la cam biasa.. Tetambah nengokkan oren ais nih... memang bergelas la aku minum. Kekekeke. Memula di kampung aku ja, gelang patah. Dah setel kampung gerak ke kip tasek 2. Rumah pengarah pelajaran. Dah tak mampu dah nak makan kat sini. Apa pun, tahniah pada semua.



Mari kita pilih lauk



Sukanya adik inaz



Akunyer...



Memasing berkenduri sakan



Nunggukan berkat



Sempat snap lagi tu... kekeke



Main ngan arnab sebelum bertolak



Rumah pengarah



Iqa mampu makan kuih ja



Adik... buah oren jer.. sama ngan ziqri



Cakar ayam... bentuk bakul gitu



Erkkk... Alhamdulillah...



Posted via Blogger PC edisen


Sabtu, 12 Februari 2011

Larian Perdana Mahkota 2011 : Dataran Bandaraya

Klik untuk gambar yang lebih besar
Seluruh pelajar satu negeri Johor berlari serentak pagi ni
Seawal 6.45 pagi, Dataran Bandaraya sudah dipenuhi dengan pelajar dari sekolah-sekolah yang terpilih. Pagi ni Larian Perdana Mahkota akan dijalankan. Bermula pukul 7 acara warming-up dah dijalankan. Seronok tengok trainer kat atas pentas tu. Memang yakin boleh betul. Terbaeekkk!!!!.

7.15 pagi semua mata dah terarah ke Pentas Di Raja. Mana taknya, dua buah kereta Chevrolet Camaro dah mula tiba. Wow.. TMJ dah tiba. Sejurus selepas tu Baginda Sultan Johor pun tiba ke pentas Di Raja. Setelah selesai pembacaan doa, sesi video conferencing dengan Dr. Mohd Puad Zarkashi di Batu Pahat bermula. Cuma ada masalah teknikal di sini. Terus cut dan semua bergerak ke tempat permulaan untuk memulakan Larian Perdana Mahkota.

Memang best. Tengok TMJ berlari bersama komando-komandonya. Memang mantap. Pelajar pun rata-rata memang seronok dengan acara pagi ni. Memang terbaeekkk!!!!>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
team ppd

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
team ppd

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up coming right up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
instuctor diperkenalkan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
pelajar membuka ruang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
best tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
quarter of the participant

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
the venue

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
let's rock

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
team ppd

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
semua mata pandang sini ooo

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
zapin pun ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
joget lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
STF

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Barisan komando

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
MC pagi ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bacaan doa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bacaan doa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ucapan pengarah pelajaran johor

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ucapan pengarah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sesi video conferencing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sesi video conferencing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
bersedia untuk Larian Perdana Mahkota

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Acara bermula

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
siap ada paluan gendang cina tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ariel view dari jejantas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
moh ke gerai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nyanyian dan persembahan oleh sekolah seni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Penuh tu peminat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni la tempat upacara pelepasan larian tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
uihh.. rakam pakai apa tu?

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
hmmm??!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lawatan pengarah ke gerai ppdjb

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!