mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label RnR. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label RnR. Papar semua catatan

Jumaat, 13 Disember 2013

Bhp rnr pagoh

Bhp rnr pagoh. Isi minyak. Rm84 for 500++. Siap melimpah lagi. Chaittt...

Isnin, 12 Ogos 2013

Back to town


Back to town. Semalam, tiba masanya untuk kami kembali ke bumi Johor. Harap harap jalan ok. Tapi... a bit sesak jugak, terutama untuk kawasan rnr, tol dan kawasan berbukit. Kena 4 kawasan yang jem teruk. Kes eksiden. Apa pun, harap anda semua yang memandu pulang ke destinasi anda berhati hati. Sabar itu separuh daripada iman. Aku semalam bergerak hampir 15 jam on the road. :) Read on...

Rabu, 8 September 2010

Pit Stop #3 - R&R Gunung Semanggol

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 September 2010
Masa : 1.20 petang
Tempat : R&R Gunung Semanggol
Mood : Enjoy!!!

Dah dekat dah nak sampai. Ni kira last perhentian la sebelum sampai ke baling. Adik dari tadi dok tanya bila nak sampai. Jauh lagi la dik. Kalau ikut target masa gps, lam kul 3.15 petang aku sampai. Kita tengok la betul ke idak. apa pun beli makanan sikit untuk both balqis kat sini.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kerja nak memanjat jer, habis semua tembok kena panjat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa ngan adik nak cup corn sama apa ntah nama benda nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Antara gerai yang ada kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Deretan gerai buah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Deretan gerai kuih raya, mama beli satu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni ler yang bebudak ni nengok..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dari tepi keter

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ke arah jalan kuar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Panorama ke arah jalan masuk

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak banyak sangat keter.. berenti pun pasal nak rehat, solat atau buang air

Enjoice...Sharing is power!!!

Pit Stop #1 - R&R Seremban

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 September 2010
Masa : 9.00 pagi
Tempat : R&R Seremban
Mood : Lepak jap

Dah sampai pit stop pertama, seremban; tu pun pasal adik dah tak tahan nak buang air. So, mandi, siap diri, buat susu; semua setel perkara-perkara kecik. Setel semua; gerak balik..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Berkabus lens

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersihkan sambil pegang ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni tandas dia, dah siap upgrade dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lama tul kakak-kakak mandi kat dalam tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepak la jap tepi keter

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jengjalan nengok-nengok sekeliling

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada jalan berpokok ke taman permainan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap kot agaknya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Signboard arah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Naik atas la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Surau yang dihapgred ni memang kelas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ruang informasi yang masih kosong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap.. giliran ziqri la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel sumer.. jom gerak

Enjoice...Sharing is power!!!

Jumaat, 18 Disember 2009

From Gelang Patah to Bangi

 
So tired lately, to drive through from Gelang Patah to Baling; neither me nor mama; both of us are not in the right condition for the straight away journey. So, we move on part by part; 1st day until the central region and the 2nd day straight until we reach the northern region.

So we start to depart at 11.30 am and reach Kluang at 12.30; as mama must meet her boss before we continued our journey. We had our lunch at Pagoh's R&R. To our surprise, the R&R are totally changed, through the makeover progress month before. So, that's what the PLUS management had been doing. So nice. They even had an escalator here. And the facilities here are superb. But the 'lalat' are still here. No more resting afterward as I drove straight toward Bangi. We reach there exactly at 5.

Mak Yang are there with Sate Kajang. After that we all go to SOHO Seafood to had our dinner. I will uploading the SOHO afterward as all the picture are taken with Mak Yang's handphone.


Posted by Picasauploaded via picassa