mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label jalan BBU. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label jalan BBU. Papar semua catatan

Sabtu, 3 Julai 2010

Jom Ronda-Ronda : Nasi Ambeng BBU

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarNi ambik gambo ni masa tengah dok buat penambahbaikan untuk SiSP1 kat Uda ituhari. Tengahari tu blank gak la tak tau nak makan kat mana. Sekali En. Kadir ajak gi medan selera BBU, kat situ ada nasi ambeng best punya. Kata dia la.

Memang penuh orang kat situ. Yang tinggal nasi ambeng daging jer. Daging tu dipotong kecik-kecik. Belasah ajer la. Rasa.. quite nice la. Maybe pasal bukan taste aku kot. Tapi nengok mat nor ngan kadir memang licin. Pinggan aku jer yang masih penuh ngan tempe dan sayur.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!

Khamis, 25 Februari 2010

Edisi jengjalan : Jem di jalan Skudai - BBU

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarPagi ni pagi kedua in a row aku lalu jalan skudai ke bandar baru uda ni. Yang paling best adalah, hari ni lagi teruk dari semalam. Wauu.. Mana taknya. Kamera yang aku pakai ni letaknya kat dalam beg lowepro aku kat tempat duduk belakang. Boleh aku pusing ambik kamera dan snap gambo-gambo ni. Begitulah hebatnya tahap jem hari ni.

Yang paling best aku letak jer kamera atas stereng. Snap-snap-snap, snap-snap-snap. Mentang-mentang la pakai ultra wide boleh la eksen.. Sampai keter depan aku pun sanggup masuk lane sebelah. Maybe dia pun dok tengok dari tadi aku dok snap asik keter dia jer kan. Sori bang/akak; saya nak amik gambo jem jer. Kalau keter abang/kakak masuk; tu kira bonus la..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kiri kanan ada jer keter. Bas ni siap leh cilok masuk depan aku selamba jer.. Citt..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bukan setakat aku jer diciloknya.. Sampai lane motor pun dicilok.. kan dah aku leh potong dia..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah tak perasan kat ner. Tapi makin bertambah lane dah. Ye lah.. asik dok mengsnap gambo jer..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah dekat dah nak sampai tampoi.. Pasni leh la cilok ikut angsana..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kat sini kena hati-hat sikit pasal abang-abang lori dan abang-abang bas suka cilok dari jalan ke pasir gudang masuk ke jalan beso..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat lagi aku amik gambo cermin belakang tu.. Kira dabel view la ni..hehehe

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah cermin belakang, mesti la amik cermin sisi; nanti kecik hati dia.. hahaha..



Enjoice...Sharing is power!!!