mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label tepian pantai. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label tepian pantai. Papar semua catatan

Sabtu, 30 Oktober 2010

Jom Ronda-Ronda : Zali Nasi Ayam, Pontian

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 26 Oktober 2010
Masa : 7.40 pagi
Tempat : Tepi pantai pontian
Mood : Lapo la..

Pagi ni ada meeting di Penggaram, start jam 9.30 pagi. Bergerak dari rumah lam kul 7.00 pagi, ikut jalan lama. Sampai pontian rasa lapar la pulak. Berenti jap kat tepi pantai ni. Satu gerai ja bukak. Belasah ja la. Dah tu ada nasi lemak telur ja, yang lain tak sempat masak lagi.. Lantak la.. janji perut berisi..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni aje la sarapan pagi aku pagi ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posisi lain la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Standard piawai gerai orang kita.. wajib ada encik miau.. memula bawah lelama rasa nak sepak ja nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepak jap amik gambo tepi pantai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nanti dah siap projek ni mesti dah tak nampak dah view nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jauh ke tengah nanti nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hampir keseluruhan kawasan rehat kat pantai ni akan dibangunkan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yang sebelah sana tu rasanya kawasan kedai-kedai baru tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom gerak ke Penggaram

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni la satu satunya gerai yang bukak pagi nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sempat lagi snap gambo dewan jubli intan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Belasah ja la.. aku nak amik gambo simpang nih.. tapi pasal ada van ni kat depan aku

Enjoice...Sharing is power!!!

Rabu, 17 Mac 2010

Lelepak di tepian pantai pontian

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarDah setel semua urusan kat JPN tadi, aku pun bawak la bebudak ni jengjalan kejap. Mana lagi kalau bukan tepian pantai pontian nih. Pasal kat sini dah ada semua untuk bebudak nih. Memula kasi diaorang main puas-puas dulu. Main la dulu sampai ingat perut dah lapar.

Last-last kuar jugak ayat lapar diaorang nih. Cam biasa pergi ke gerai untuk makan. Dah tahu dah.. Diaorang mesti order mihun soto punya.. Tarak benda lain agaknya nak makan kot. Dah setel semua, baru ajak lepak kat pantai. Tengok ikan tembakul, tengok laut.. Enjoy beb.. Lepas tuh baru balik ke Gelang Patah.. Esok.. nak gi uruskan kes mama di sekolahnya..

::Klik untuk cerita penuh::





©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom tengok ikan tembakul dulu.. syiok tuuu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik dah puas main.. tinggal kakak dia jer belum...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kita lumba sapa sampai bawah dulu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi mengorder sarapan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beskal sapa la nih.. sib baik aku tak bawak kamera aku..


Slideshow penuh





Enjoice...Sharing is power!!!