mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label larian perdana mahkota. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label larian perdana mahkota. Papar semua catatan

Ahad, 13 Februari 2011

Larian Perdana Mahkota 2011 : SMK Taman Mutiara Rini 2



Semalam mama jadik ketua AJK Dokumentasi kat sekolah dia. Blank kejap tak tau nak buat apa. So, aku cadang dia amik bideo ja. Kan senang. Aku boleh tolong editkan. Selesai masalah. Dokumentasi bideo nih paling aku suka buat dulu. Pasal memang semua orang suka. Apa yang kita dokumentasi tu jelas dan semua orang senang paham.

So, malam semalam, aku habiskan masa sikit untuk edit bideo mama; lepas kelas taekwando iqa abis lam jam 10 malam tu kan. Dan cam biasa, mesti aku kasik full HD nyer. Sekali masa render... perghhh punya la lama dia punya masa.. Ye lah.. Ni la bideo paling lama aku buat.. hampir 15 minit durasi dia (ehem.. tq youtube pasal dah naikkan durasi bideo). Lam kul baper pagi baru setel render bideo. Saiz.. 2 Gb beb..

So, langkah seterusnya adalah.. haplod ke youtube. Aku start haplod lam kul 5 pagi. Tempoh masa siap around 800 minit. Perghhh.. mau petang baru setel. Sekali borak borak ngan mama, dia setuju aku haplod bersi 480p ja. Apalagi.. senang kije beb.. Convert, haplod semula. Hah.. 49 minit ja masa haplod dia. Bereeehhh!!!!

ps : now.. kepalaku sangat pening maaa.. kalau tak pasal senin kena meeting kat jabatan, mau aku amik mc nih..

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 12 Februari 2011

Larian Perdana Mahkota 2011 : Dataran Bandaraya

Klik untuk gambar yang lebih besar
Seluruh pelajar satu negeri Johor berlari serentak pagi ni
Seawal 6.45 pagi, Dataran Bandaraya sudah dipenuhi dengan pelajar dari sekolah-sekolah yang terpilih. Pagi ni Larian Perdana Mahkota akan dijalankan. Bermula pukul 7 acara warming-up dah dijalankan. Seronok tengok trainer kat atas pentas tu. Memang yakin boleh betul. Terbaeekkk!!!!.

7.15 pagi semua mata dah terarah ke Pentas Di Raja. Mana taknya, dua buah kereta Chevrolet Camaro dah mula tiba. Wow.. TMJ dah tiba. Sejurus selepas tu Baginda Sultan Johor pun tiba ke pentas Di Raja. Setelah selesai pembacaan doa, sesi video conferencing dengan Dr. Mohd Puad Zarkashi di Batu Pahat bermula. Cuma ada masalah teknikal di sini. Terus cut dan semua bergerak ke tempat permulaan untuk memulakan Larian Perdana Mahkota.

Memang best. Tengok TMJ berlari bersama komando-komandonya. Memang mantap. Pelajar pun rata-rata memang seronok dengan acara pagi ni. Memang terbaeekkk!!!!>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
team ppd

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
team ppd

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up coming right up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
instuctor diperkenalkan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
pelajar membuka ruang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
best tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
quarter of the participant

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
the venue

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
let's rock

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
team ppd

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
semua mata pandang sini ooo

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
zapin pun ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
joget lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
STF

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Barisan komando

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
MC pagi ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bacaan doa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bacaan doa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ucapan pengarah pelajaran johor

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ucapan pengarah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sesi video conferencing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sesi video conferencing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
bersedia untuk Larian Perdana Mahkota

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Acara bermula

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
siap ada paluan gendang cina tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ariel view dari jejantas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
moh ke gerai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nyanyian dan persembahan oleh sekolah seni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Penuh tu peminat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni la tempat upacara pelepasan larian tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
uihh.. rakam pakai apa tu?

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
hmmm??!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lawatan pengarah ke gerai ppdjb

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!